@Hexmage960, post #3
@mailman, post #4
@Hexmage960, post #3
@MDW, post #5
@Hexmage960, post #10
@michalmarek77, post #11
@Hexmage960, post #12
@michalmarek77, post #6
Swoją drogą ciekawy jest pierwszy akapit recenzji - brzmi jakby autor dorabiał historię i miał na celu przedstawienie DI w złym świetle. PM nie miała w ogóle wyjść na Amigę - to miał być tylko pecetowy, tani, szybki spin off serii. Zastanawiające dlaczego w sumie to wypuścili na Amigę...
@Hexmage960, post #7
To jest tendencyjna (nieobiektywna) ocena tej gry. Patrzycie przez pryzmat Slam Tilta.
Oferuje po prostu oryginalność w stosunku do szablonowych produkcji od Digital Illusions.
Uważam Pinball Manię również za produkt dopracowany. Nie znalazłem błędów.
Proszę mi wybaczyć, jeśli moja opinia nie zgadza się z Waszymi. Po prostu uważam, że produkt został niezasłużenie skrytykowany.
@mailman, post #15
Podaj przykłady braku oryginalności pinballi od DICE.
Eh, fizyka kulki jest koszmarna, uderzenia są powtarzalne (możesz czasami uderzać w kółko tak samo, jakby podkręcenie, ciężar i prędkość kulki były dla gry nieistotne - a przecież mamy nachylenie stołu).
W momencie wydania "Pinball Mania" "Slam Tilt" nie istniał, więc jak można patrzeć na PM przez pryzmat ST?
@Hexmage960, post #17
Brak oryginalności dotyczył głównie Pinball Illusions - to są trzy w zasadzie takie same stoły. Każda ma kilka ramp i trybów, w trakcie których wrzucamy piłeczkę w te same rampy. Wszystkie te rampy są oznaczone dokładnie jedną taką samą strzałką. Przyznasz, że w Pinball Manii tego problemu nie ma (zresztą w recenzji chwalisz pomysłowość stołów).
Nie znalazłem błędów technicznych, jakichś bugów itp. Fizyka kulki to zupełnie inna sprawa.
Przecież opinie, które tu padały to były porównania.
@mailman, post #18
Fizyka to jest całe sedno pinballa.
ale wykonanie jest kiepskie z uwagi na fizykę kulki
@mailman, post #18
@Hexmage960, post #20
@Gżegżółka, post #22
@Hexmage960, post #23
@madman15, post #24
@Hexmage960, post #25
@michalmarek77, post #26
@Hexmage960, post #27