Komentarze do artykułu: Subwar 2050

[#1] Re: Subwar 2050
Do recenzji zastrzeżeń nie mam, nawet sławetny zwrot "łódź podwodna", który mnie osobiście bardzo drażni (bo poprawnie to takie pływadło nazywa się "okrętem podwodnym"), w tym wypadku jest zdecydowanie bardziej trafny (bo nie da się nazwać tych plastikowe batyskafów XXI wieku "okrętami"). Gra jest fajuna,ale zgrzytam zębami na różnice pomiędzy wersją amigową a blaszakową. Niedawno odpaliłem takową pod DOSBOKSEM i naprawde się zdenerwowałem. Intro, animacje, i to teksturowanie dna zdecydowanie polepszają ogólny wygląd gry. Oczywiście, panowie z MIcroprose musieli obniżyć jakość wersji amigowej, bo pewnie goła A1200 by nie uciągnęła takiej grafiki. Zastanawia mnie tylko, dlaczego do ciezkiej Anielki nie dali mozliwości włączenia większej liczby detali (bądź ich zmniejszenia, w przypadku wolniejszych komputerów). Nie, łatwiej im było wypuścić okrojony produkt. Czasem to mnie chwyta normalnie szał bojowy i chętnie bym natrzaskał po buzi tym palantom z Microprose, którzy decydowali o jakości wersji amigowcyh. Z UFO jest zresztą podobnie...
[#2] Re: Subwar 2050

@OSH, post #1

"Subwar 2050" to nie jedyna gra, w której twórcy "zapomnieli" o teksturach. Można tu jeszcze wspomnieć o "Frontierze", "Star Crusaderze".

A przy okazji to swego czasu w "Amiga Action" kolesie opisali pecetową wersję "Subwara" (screenshoty z teksturowanymi obiektami) oczywiście twierdząc, że to wersja amigowa :)
[#3] Re: Subwar 2050

@OSH, post #1

Zastanawia mnie tylko, dlaczego do ciezkiej Anielki nie dali mozliwości włączenia większej liczby detali (bądź ich zmniejszenia, w przypadku wolniejszych komputerów). Nie, łatwiej im było wypuścić okrojony produkt.




Patrzysz z dzisiejszej perspektywy i oczekujesz, ze panowie z microprose powinni byli zrobic wtedy, 15 lat temu, wszystko tak, jak to sie teraz robi.



Wiesz dlaczego nie dali mozliwosci wlaczenia wiekszej liczby detali? Bo to byla gra na A1200/CD32/80386+VGA. Po prostu. 68EC020, 14MHz i AGA.



Rownie dobrze moglbys zapytac:

1. Dlaczego nie bylo dzwieku 14-bit?

2. Dlaczego nie mozna bylo wybrac rozdzielczosci wiekszej niz 320x240? Na przyklad 1024x768x32 pod bvision ;)

3. Dlaczego nie mozna bylo grac w trybie multiuser, po lokalnej sieci?
[#4] Re: Subwar 2050

@szuler, post #3

Łel, proste wuturbienia byly juz wtedy dostepne, nie mowiac juz o kartach z fastem.
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem