@OSH,
post #1
Zastanawia mnie tylko, dlaczego do ciezkiej Anielki nie dali mozliwości włączenia większej liczby detali (bądź ich zmniejszenia, w przypadku wolniejszych komputerów). Nie, łatwiej im było wypuścić okrojony produkt.
Patrzysz z dzisiejszej perspektywy i oczekujesz, ze panowie z microprose powinni byli zrobic wtedy, 15 lat temu, wszystko tak, jak to sie teraz robi.
Wiesz dlaczego nie dali mozliwosci wlaczenia wiekszej liczby detali? Bo to byla gra na A1200/CD32/80386+VGA. Po prostu. 68EC020, 14MHz i AGA.
Rownie dobrze moglbys zapytac:
1. Dlaczego nie bylo dzwieku 14-bit?
2. Dlaczego nie mozna bylo wybrac rozdzielczosci wiekszej niz 320x240? Na przyklad 1024x768x32 pod bvision ;)
3. Dlaczego nie mozna bylo grac w trybie multiuser, po lokalnej sieci?