Gra jak najbardziej jest podzielona na poziomy. JEst to chyba jedyna gra na Amidze, w której dane wczytują się na bieżąco podczas grania, w locie. Dlatego pewnie nie było potrzeby dzielenia gry na etapy, i plansze z napisem loading. Gra to mistrzowski pokaz sztuki koderskiej i możliwości Amigi.....
Jeep w tej grze, to niestety pomyłka ze względu na sterowanie. Niestety w 91 nikt nie marzył nawet o dwugałkowych jaoypadach, dzięki którym można by sterować oddzielnie tak działem jak i kierunkiem jazdy -vide automatowe Robotron 2084 , TNK III czy dzisjsze Gatling Gears, Lara Croft and the Guardian of Light, Dead Nation etc....Swoją drogą, fanowski update tejże gry z takim sterowaniem - marzenie :)
Swiv to jeden z najtrudniejszych, aczkolwiek chyba najlepiej zbalansowany shmups na Amidze.
Grywalność to miód w czystej postaci - gra nie zestarzała się zupełnie, może być na równi stawiana z takimi tuzami gatunku jak R-Type, Ikaruga, Radiant Silvergun czy Thunderforce.....
Swiv to bez dwóch zdań jedna z najlepszych i najważniejszych gier dla Amigi. W swojej kategorii bezkonkurencyjna.....
Fanom shmups'ów na Amidze polecam zapoznać się z Warzone, Battle Squadron, Apidya, Silkworm. Fantastyczne gry :)
Szkoda, że autor tak szablonowo podszedł do tematu. Recenzja bardziej przypomina tekst o programie użytkowym , niż o grze , które de facto powinna dawać mnóstwo radochy i przyjemności - dlaczego w tekscie są same suche informacje, a nie ma żadnej informacji o tych najważniejszych dla gier elementach :emocjach, grywalności, . W grach najważniejsza jest miodnośc, a tej Swiv ma tyle , że mógłby obdzielić nią dziesiątki gier.....
No chyba , że autor jest fanem bardziej statycznych gatunków rozrywki :)
Ostatnia aktualizacja: 15.10.2011 20:13:10 przez michalmarek77
Ostatnia aktualizacja: 15.10.2011 20:14:36 przez michalmarek77