@Robert-Minimat-Szacki, post #28
@michalmarek77, post #8
@kiero, post #42
Fajnie się pisze o czymś o czym nie ma sie pojęcia, prawda? Ani benefactor ani superfrog nie jest zoptymalizowany do "ostatniego polecenia". Nie masz pojęcia co jest powodem szybkiego lub powolnego działania tego typu gier.
O tym, że Pan Grzegorz ma doświadczenie w programowaniu i wie, że program typu Quake jest NIEWYKONALNY (w czasi rzeczysiwtym) na platformie typu C64.
Możesz powiedzieć dlaczego? Jedynym powodem jaki przychodzi mi do głowy jest ignorancja pytającego.
Optymalizacja ma swoje granice. Wiem to ja i Pan Grzegorz. Wiemy też czym różnią się wolfenstein i quake.
Nie, efekty nie są "coraz bardziej widoczne".
@michal_zukowski, post #45
@Robert-Minimat-Szacki, post #44
@asman, post #47
Aż sprawdziłem pod WinUAE Debugger i z tego co widzę to nie jest tak różowo jak mówisz.
@Robert-Minimat-Szacki, post #48
@GumBoy, post #51
@GumBoy, post #51
@Robert-Minimat-Szacki, post #54
@GumBoy, post #55
No, widziałem tę argumentację. "Kod jest zoptymalizowany bo go sobie zdisassemblowałem i widziałem".