Komentowana treść: Prisma Megamix - nowa karta dźwiękowa dla Amig klasycznych
[#31] Re: Prisma Megamix - nowa karta dźwiękowa dla Amig klasycznych

@] SKOLMAN_MWS ˇ agrEssOr [, post #29

Nie bądz ignorantem - zajrzyj pod linka, którego wcześniej podawałem i przeczytaj co napisał Krashan.


Zajrzałem i poza kilkoma uogólnieniami znalazłem "wrzutki" na OS4 i... jakoś z tego tematu nie wyciągnąłem żadnych sensownych wniosków. To że Paula gra jak gra nie zmienia tego AHI specjalnie na lepsze - to też wiedziałem, zresztą empirycznie. Co do AHI i wad tego rozwiązania - nie jestem do końca przekonany, czy rzeczywiście istnieje taki stan rzeczy. Nie jestem programistą ani inżynierem dźwięku, ale też nie jestem na tyle głupi, żeby popadać w zachwyt nad tymi uogólnieniami przez ciebie przytoczonymi. Jeżeli znajdzie się na poparcie tych wniosków jakiś referat, który wyczerpie temat to z chęcią przestudiuję i zadam ewentualne pytania.
Kolejna kwestia o jakiej pisze Krashan, czyli o wysokiej jakości dźwięku - wysoka jakość dźwięku testowana na SoundBlaster Live? Proszę Cię, zintegrowany Realtek w moim grzybie gra klarowniej. Fajna karta o której jakości było można mówić z 10 (albo więcej) lat temu i na pewno nie jest wyznacznikiem jakości dzisiaj.

sama kalibracja znacząco nie obciąża 68k co samo odgrywanie modków w wielu kanałach z 16-bitowymi samplami


To prawda, znacząco nie, ale WYRAŹNIE. Na 040/33MHz było zauważalne "od razu" może na jakiejś karcie z 060 mniej.
[#32] Re: Prisma Megamix - nowa karta dźwiękowa dla Amig klasycznych

@strim_, post #30

AHI nic nie robi z odtwarzanymi próbkami, zakładając, że częstotliwość pracy sterownika i odtwarzanego strumienia jest taka sama.