[#4]
Re: Polskie Pismo Amigowe #12
@Phibrizzo,
post #1
Moje słów kilka o PPA#12 z punktu widzenia (wybrednego) czytelnika :)
Jako, że najbardziej w ami-magazynach zawsze lubiłem publicystykę, najbardziej ucieszyłem się z wywiadu z LukHashem. Duracel w końcu udowodnił, że poza przydługawymi postami na forum, potrafi napisać dla odmiany także i coś sensownego :) Mimo,że czasem ma się wrażenie, że autor wywiadu stawia siebie nieco bardziej w centrum, niż osobę, z którą przeprowadza wywiad (pytania dłuższe niż odpowiedzi, częste ukazywanie swoich poglądów itd.) to wywiad uważam za bardzo ciekawy, niebanalny, z interesującymi pytaniami i taką nieco "nostalgiczną" aurą. Gratuluję tekstu.
Mimo, że fanem gier specjalnie nie jestem, to przyznać muszę, że "klimat papierowego PPA" coraz lepiej buduje także pióro kolegi Twardego. Dobre, solidne, pisarskie rzemiosło, przywodzące mi na myśli teksty ze złotych lat ACS.
Coraz bardziej podoba mi się również skład magazynu. To najlepiej graficznie i najbardziej estetycznie złożony numer z wszystkich dotychczasowych. Pomysł z kolorowymi i/lub gradientowymi tłami przy recenzjach gier, jest bardzo dobry i przywodzi na myśli stare dobre ami-magazyny, podobnie jak czarne tło i biała czcionka przy tekście o X-Bench (prawie jak (znów) ACS :). Tak trzymać, cieszę się, że zrezygnowano z nieczytelnych / 'nasranych' teł jak chociażby w recenzji "Return to Castle Wolfenstein" (PPA#8).
Graficznie nie podoba mi się natomiast tylna strona okładki - xywy po prawej są zupełnie nieczytelne, a tło pod grafikami jest słabe. Nie uzasadnione jest także - moim zdaniem - użycie 'pixelowanych' czcionek przy grafikach 3d. Przydałoby się także odświeżyć również logo magazynu (można rozpisać konkurs na nowe logo). Takie cienie i gradienty pachną jednak nieco przestarzałym designem. Ale to wszystko i tak są drobnostki.
Jednym słowem, dobra robota.