Komentowana treść: AmigaRacer
[#1] Re: AmigaRacer
Na stronie AmigaTec można znaleźć również informacje o grach dla AmigaOS 4.1 "Shadow Soldier" oraz Rampage. Ta ostatnia podobno miała być zaprezentowana na Amiga30-Germany.
[#2] Re: AmigaRacer

@mailman, post #1

Lorem ipsum!!!
[#3] Re: AmigaRacer
Jak już pisałem w innym wątku, gra działa na WinUAE ale szybkość nie pozwala na swobodną grę, no może na i7 4,5GHz.
[#4] Re: AmigaRacer
A Lotus chodził na 7,14Mhz.
[#5] Re: AmigaRacer

@waldiamiga, post #3

Zgodnie z zapowiedzią autorów jest to wersja: Amiga OS 4.1 (PPC/68k)

(...)
News zu Amiga Racer vom Autor Michael St Neitzel: Das Spiel erfreut sich großer Platform-Kompatibilität und ist deshalb auch recht umfangreich geworden: Amiga OS 4.1 (PPC/68k) ... .
(...)
[#6] Re: AmigaRacer

@Amig_OS, post #5

Szkoda, że autor nie zrobi też wersji na MorphOSa. Pewnie dużo zachodu by to nie kosztowało. A nie każdego stać na Amigę z OS 4.1.
[#7] Re: AmigaRacer

@gilban, post #6

przeciez robi, tylko nie jest skonczona
[#8] Re: AmigaRacer

@waldiamiga, post #3

Chyba sobie jaja robicie by się jarać czymś takim. Na Playstation już w latach 90ych były dostępne takie świetne samochodówki, że jakbyście sobie pograli to byście na to nie spojrzeli inaczej niż z niechęcią. A dziś ta maszynka ze zegarem 33MHz i 4MB RAM kosztuje grosze. A na 4,5GHz to powinien śmigać emulator PS2 a nie tylko PSX. Ludzie po jakiej wy planecie chodzicie?
[#9] Re: AmigaRacer

@Amig_OS, post #5

...a waldiamiga zapewne uruchamiał tę grę pod AmigaOS 4.1 (PPC/68k) odpalonym na WinUAE właśnie.
[#10] Re: AmigaRacer
Jak ktoś chce zobaczyć w akcji link - końcówka filmu OK
[#11] Re: AmigaRacer

@] SKOLMAN_MWS ˇ agrEssOr [, post #10

Na tym filmiku nie ma AmigaRacer jest OutRun!?

A co z wersja dla 68k, bo jak na ra\zie jest tylko wersja AOS4.1?
[#12] Re: AmigaRacer

@] SKOLMAN_MWS ˇ agrEssOr [, post #10

W której minucie to widziałeś?

A przy okazji: Atari i AmigaOS4.1
[#13] Re: AmigaRacer

@ZbyniuR, post #8

Wiesz, jarać to się można i nawet trzeba, ponieważ fajnie jest gdy powstanie gra specjalnie dla AmigaOS/MorphOS.
Ale zdrowo trzeba się popukać w głowę, w związku z tym że taka gra potrzebuje aż 800 MHz.wariat?
No i można zaryzykować stwierdzenie, że emulator PSXa odpalony na komputerze 400 MHz, da więcej radochy niż ta gra. A gier typu "Gran Turismo" na PSXa jest jak "ulegałków".OK
[#14] Re: AmigaRacer

@ZbyniuR, post #8

Naprawdę myślisz, że my żyjemy w studni albo pod lodem i nie mamy styczności z produkcjami na inne platformy? Fajnie by tak było. Niestety każdy ma jakąś inną platformę, która w większości przypadków jest wręcz podstawową.
Jeżeli chodzi o samochodówki to ja na przykład od ponad roku katuję Real Racing 3 na iPadzie, a mimo to bardzo chętnie w coś takiego (nawet tak uproszczonego) pod MorphOSem bym pojeździł. Amigowanie to jest choroba i nie ma tu co szukać racjonalnego wytłumaczenia.
Równie dobrze mógłbyś wejść na forum fanów Volkswagena Garbusa i przekonywać, że nie ma sensu się podniecać tymi samochodami, bo są: wolne, słabe, drogie, niewygodne, ubogie, nieekonomiczne. W najlepszym wypadku zostałbyś zignorowany, a w najgorszym wyśmiany i zbanowany.

Ostatnia aktualizacja: 20.10.2015 19:12:37 przez MDW
[#15] Re: AmigaRacer

@MDW, post #14

a mimo to bardzo chętnie w coś takiego (nawet tak uproszczonego) pod MorphOSem bym pojeździł.

Wkrótce pojeździsz, bo jest planowana wersja dla MorpOSa. Gdzieś widziałem shoty, wygląda tak samo jak dla AmigaOS4x
[#16] Re: AmigaRacer

@waldiamiga, post #15

Jak to "tak samo"? Powinna wyglądać lepiej. Albo przynajmniej szybciej chodzić OK
[#17] Re: AmigaRacer

@recedent, post #16

Wiesz, ciężko wywnioskować szybkość działania gry ze statycznych obrazków :)

Ostatnia aktualizacja: 20.10.2015 21:04:48 przez waldiamiga
[#18] Re: AmigaRacer

@recedent, post #16

Pewnie będzie szybciej chodzić. Bo wymagania to ta gra ma spore jak na swój wygląd. Także raczej optymalizacja to obce słowo dla twórcy
[#19] Re: AmigaRacer

@Andrzej Drozd, post #13

Na 060 + warp 3d niech zrobi. Powinno chodzic.
[#20] Re: AmigaRacer
nie ma to jak zachęcić twórców pozytywnymi komentarzami... OK
[#21] Re: AmigaRacer
Gdybym miał więcej doświadczenia i wolnego czasu oraz z jeszcze 2 dodatkowe ręce, to chętnie wspomógł bym ten projekt swoją pikselowi oprawą. pomysł
Vector racery to gatunek który powinien powstać z popiołów ;)
[#22] Re: AmigaRacer

@twardy, post #19

Odpaliłem tą giercę na A4000 CSPPC 300-coś Mhz + CVisionPPC i gra działa, ale jest wolno.
Da się przejechać nawet etap jak ktoś ma cierpliwość. W samej grze pokazało mi 4 FPSy (łoł), więc myślę, że już na procku 600 Mhz będzie OK.
Tylko, że sama gra jest bardzo słaba- dokładnie "taki lotus" z większą ilością kolorów.

Gra ze swoją filozofią i mechaniką powinna chodzić normalnie na A1200 + FAST, oczywiście w Lo-Resie i 256 kolorach.
[#23] Re: AmigaRacer

@BULI, post #22

Grubo biorąc pod uwagę fakt, że Lotus 2 działa na trzydziestoletniej Amidze w 50hz, ups sorry, teraz to się pisze "50 fps" :)
A to na byle komórce (tyle, ze tej apple-owej) w 60 fps. Ta gra powinna wyjść na Amigi (choć już niedługo trafi na inne zabawki).

Ostatnia aktualizacja: 23.10.2015 21:51:11 przez michalmarek77
[#24] Re: AmigaRacer

@michalmarek77, post #23

Tak, do tego piję o czym napisałeś, ale konfig A1200 + FAST wynika z ilości i wielkości użytych w grze obiektów, oraz faktu, że 256 kolorów wystarczyło by do konwersji niemalże 1:1 ok, racja
[#25] Re: AmigaRacer

@BULI, post #22

Myślę że jak powstanie wersja na Aga+030 i wyjdzie nie gorzej niż Racer na Falcona to mamy co świętować. ;)
[#26] Re: AmigaRacer

@ZbyniuR, post #25

Myślę że jak powstanie wersja na Aga+030

A powstanie? Bo nigdzie nie widziałem zapowiedzi takiej wersji.
[#27] Re: AmigaRacer

@waldiamiga, post #15

Wersja dla MorphOSa jest TU

Ostatnia aktualizacja: 26.10.2015 20:35:24 przez waldiamiga

Ostatnia aktualizacja: 27.10.2015 05:48:59 przez mailman
[#28] Re: AmigaRacer

@waldiamiga, post #26

Na pewno nie powstanie, ponieważ autor gry nie umie jej zoptymalizować. Gdyby umiał, to powstałaby także wersja dla A1200, 020, 4 MB Fast.

Pamiętacie co kiedyś było dumą Amigi? Optymalizacja. A dzisiaj powstają takie potworki które ledwo się wloką na 200-300 MHz. Przecież 300 MHz to jest prędkość świetlna. Na takim procku to powinny się odpalić 4 takie gry równocześnie, gdzie w tle odtwarzana jest jeszcze mp3 i liczy się jakiś OGR, itp.OK
[#29] Re: AmigaRacer

@Andrzej Drozd, post #28

Właśnie. A taki np PSX ma tylko 4MB ramu w tym 1MB graficznej i procek 33MHz a co potrafi:
https://www.youtube.com/watch?v=gijERpeffIY

Nie ma co jęczeć że coś nie powstanie tylko się cieszyć tym co jest dostępne. szeroki uśmiech



Ostatnia aktualizacja: 27.10.2015 22:59:06 przez ZbyniuR
[#30] Re: AmigaRacer
Powiem tak: Grafika jest lepsza niż w Lotusie (choć nie wiem czemu nasz Delorean unosi sie nad ziemią - może to ten Delorean?), wiadomo - kolory, rozdzielczość. Niestety, ustępuje mu pod względem grywalności i fizyki (wchodzisz w długi zakręt przy 160 km/h? No prob, samochód trzyma się pasa jak przyspawany. Źle wejdziesz? To już zostaniesz na swoim zewnętrznym pasie. Że promień skrętu zmienia się wraz z prędkością? E tam), kolizje niby są, a tak jakby ich nie było. Moim zdaniem gra nie zasługuje na dumny numer 1.2 beta, ja bym odjął od tego 1.
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem