@Voyox, post #6
@Voyox, post #6
@KM, post #8
 ) że wcale nie jest źle udokumentowany.
) że wcale nie jest źle udokumentowany. @KM, post #8


 
                                    @KM, post #8

@adam_mierzwa, post #12
@adam_mierzwa, post #12
Natomiast czy to jest przydatne dla zwykłego dłubacza kodu, próbującego zrobić własną grę - wątpię. Od tego jest Hollywood

@MDW, post #21
@KM, post #16
The following platform architectures are currently supported by Hollywood:
AmigaOS 3 (m68k)
AmigaOS 4 (ppc)
Android (arm)
AROS (i386)
Linux (arm)
Linux (i386)
Linux (ppc)
Mac OS X (i386)
Mac OS X (ppc)
MorphOS (ppc)
WarpOS (m68k/ppc)
Windows (i386)
@MDW, post #21
rzecież to jest program do tworzenia prezentacji jak: amigowa Scala, microsoftowy PowerPoint czy applowy Keynote. Tylko Hollywood ma chyba troszeczkę bardziej rozwiniętą stronę interakywności.
@R-Tea, post #23
@R-Tea, post #24
MDW, przecież sama juz nazwa programu (ta pełna), czyli Hollywood MAL - Multimedia Application Layer sugeruje przeznaczenie Hollywood do czegoś więcej niż tylko prezentacji jak w Scali.

 Jednak nie należy od razu uważać go za pełnoprawny silnik do tworzenia gier czy programów użytkowych. A już na pewno nie porównywać do czystego systemowego SDK.
 Jednak nie należy od razu uważać go za pełnoprawny silnik do tworzenia gier czy programów użytkowych. A już na pewno nie porównywać do czystego systemowego SDK.