Komentowana treść: Battle for Wesnoth dla AmigaOS 3.x
[#1] Re: Battle for Wesnoth dla AmigaOS 3.x
Grywalne na 060 ?
[#2] Re: Battle for Wesnoth dla AmigaOS 3.x
Próbowałem odpalić pod WinUAE 3.4.1 beta 4, ale mam HALT3. Nie będę tego rozkiminiał, mam gdzieś tego szpila na dysku PowerBooka.
[#3] Re: Battle for Wesnoth dla AmigaOS 3.x
E tam Wesnoth. Na stratagusie też można odpalać starcrafta, lepiej by to przeportowali. Zwłaszcza że SC1 ma być niedługo dostępny za free, więc kwestia legalności odpada.

ED: A nie, jednak mi się porąbało i to są zupełnie dwa różne enigne'y. Tak czy inaczej port stratagusa byłby chyba lepszy. ;)

Ostatnia aktualizacja: 29.03.2017 07:28:22 przez teh_KaiN
[#4] Re: Battle for Wesnoth dla AmigaOS 3.x

@twardy, post #1

W wymaganiach jest 68080:). Ale spróbowałem na 1200/060 AGA - gra chce się odpalić w 800x600 i w 16 bitach, więc AGA odpada.
[#5] Re: Battle for Wesnoth dla AmigaOS 3.x

@teh_KaiN, post #3

http://www.ppa.pl/aktualnosci/port-stratagusa-dla-amigaos-3.x.html
[#6] Re: Battle for Wesnoth dla AmigaOS 3.x

@Artur Jarosik, post #5

Da się to uruchomić ma Vampire? tzn.

Klikam na ikonkę "chłopka" z mieczem wybieram diferent tool Wesnoth.bin

i dostaje takie informacje:



I zamraża WB 3.9 za pierwszym razem był reset teraz mrozi System.

Co może być nie tak?
[#7] Re: Battle for Wesnoth dla AmigaOS 3.x
Zadziała na MorphOSie skoro 68k i GFX? :) Czy wymaga Pauli?
[#8] Re: Battle for Wesnoth dla AmigaOS 3.x

@Jacques, post #7

Ale na MorphOSa jest od dawna natywna wersja - kilk
[#9] Re: Battle for Wesnoth dla AmigaOS 3.x

@waldiamiga, post #8

Aaa OK
[#10] Re: Battle for Wesnoth dla AmigaOS 3.x

@waldiamiga, post #8

Gra jest wspaniale wykonana.
[#11] Re: Battle for Wesnoth dla AmigaOS 3.x

@TechNineWonder, post #6

Ja co prawda wersji z Aminetu nie odpalałem, ale u mnie va Vampirce działała, Byc może trzeba stos większy ustawić, a na pewno uzbroić się w cierpliwość bo gra się dłłłuuugggooooooooo odpala.....
[#12] Re: Battle for Wesnoth dla AmigaOS 3.x

@pisklak, post #11

No coś napisali że trzeba trochę poczekać , ale mrozi System u Ciebie, dasz rade ruszać kursorem jak się uruchamia?
[#13] Re: Battle for Wesnoth dla AmigaOS 3.x

@TechNineWonder, post #12

Uruchamia się z 10 minut ( pomaga trochę FastIDE) ale systemu nie mrozi.
Musisz mieć dostępny tryb graficzny 800x600x16, no i w skrypcie ja sobie dopisałem większy stos.


Ostatnia aktualizacja: 31.03.2017 09:23:16 przez pisklak
[#14] Re: Battle for Wesnoth dla AmigaOS 3.x
Moze ktos poratowac wersja na MAC OS X PPC? Znalazlem na fanowskiej stronie. Jednak nie tam tez juz podmieniony plik na intelowska tfu wersje.

Ostatnia aktualizacja: 31.03.2017 20:59:46 przez PrzemasIII

Ostatnia aktualizacja: 31.03.2017 21:04:06 przez PrzemasIII
[#15] Re: Battle for Wesnoth dla AmigaOS 3.x
Świetna robota, drogi (królu) Arturze! OK
[#16] Re: Battle for Wesnoth dla AmigaOS 3.x

@Hexmage960, post #15

Skoro laduje sie 10 min na vampirze to chyba sporo do optymalizacji jeszcze...
[#17] Re: Battle for Wesnoth dla AmigaOS 3.x

@twardy, post #16

Tylko za pierwszym razem co napisałem w readme, tworzy się cache. Potem uruchamia się 15s.
[#18] Re: Battle for Wesnoth dla AmigaOS 3.x

@Artur Jarosik, post #17

Ok to się obczai,jeszcze nie mialem okazji się dobrać.
[#19] Re: Battle for Wesnoth dla AmigaOS 3.x

@Artur Jarosik, post #17

Wersja dla MorphOSa odpalana drugi raz, znów ładuje się parę minut, hmm... Za każdym razem tworzy ten cache?
[#20] Re: Battle for Wesnoth dla AmigaOS 3.x

@Jacques, post #19

U mnie za drugim razem wersja dla MorphOSa załadowała się już szybko.
[#21] Re: Battle for Wesnoth dla AmigaOS 3.x

@MDW, post #20

Faktycznie, za trzecim razem uruchamia się już momentalnie. Za pierwszym od razu dałem quit z menu, za drugim już chwilę się pobawiłem w tutorialu i to pewnie zrobiło różnicę, że za trzecim razem jest już OK, dzięki :)
[#22] Re: Battle for Wesnoth dla AmigaOS 3.x

@Jacques, post #21

Ja ze drugim razem trochę się pobawiłem. Tak z 10 minut. Rzeczywiście gra jest warta uwagi. Odkładam ją na emeryturę. szeroki uśmiech

Ostatnia aktualizacja: 08.04.2017 09:01:22 przez MDW
[#23] Re: Battle for Wesnoth dla AmigaOS 3.x
Pomocy ! u mnie wywala się kilka sekund po rozpoczeciu ladowania, w snoopdosie widze, ze zaraz po odczycie wesnoth.bin odczytuje bdsocket.library i od razu po tym najpierw zamraza mi system a chwile potem reset.
[#24] Re: Battle for Wesnoth dla AmigaOS 3.x

@MDW, post #20

U mnie podobnie, właściwie wszystko odpala się szybko, może dlatego że mam dysk SSD pomysł
[#25] Re: Battle for Wesnoth dla AmigaOS 3.x

@twardy, post #23

snoopdosie widze, ze zaraz po odczycie wesnoth.bin odczytuje bdsocket.library i od razu po tym najpierw zamraza mi system a chwile potem reset.

Podobnie mam pod WinUAE tyle że zamiast resetu mam HALT3.
[#26] Re: Battle for Wesnoth dla AmigaOS 3.x

@waldiamiga, post #25

Ale co włączony macie stos TCP/IP?
[#27] Re: Battle for Wesnoth dla AmigaOS 3.x

@TechNineWonder, post #26

hmm. Miami nie mialem wlaczonego, mam w s-s program inicjujacy karte wifi pcmcia tylko.
[#28] Re: Battle for Wesnoth dla AmigaOS 3.x

@twardy, post #27

Na 3.9 wyskakuje request o bdsocket-a w okienku na 3.1 może tego nie być. Stos trzeba mieć chyba uruchomiony.

Ostatnia aktualizacja: 09.04.2017 13:23:53 przez TechNineWonder
[#29] Re: Battle for Wesnoth dla AmigaOS 3.x

@TechNineWonder, post #28

Polecam wypróbować wersję FPU do pobrania stąd: https://artishq.wordpress.com/
[#30] Re: Battle for Wesnoth dla AmigaOS 3.x

@Artur Jarosik, post #29

Ej ile robiłeś tego porta, zapytam tak trochę nie śmiało. Bo wersja 1.0.2 wyszła w 2005 tzn. że poratowałeś to 12 lat
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem