Komentowana treść: Battle for Wesnoth dla AmigaOS 3.x
[#31] Re: Battle for Wesnoth dla AmigaOS 3.x

@Artur Jarosik, post #29

Hmm wersja FPU niby się uruchamia zajmuje 10 MB Ramu, Snoopdos dochodzi do wczytania ahi i koniec. Czekalem 20 min (myslalem ze tyle trwa to tworzenie cache) i nic.

Wersja z aminetu nie wiesza Amigi tylko jak mam Miami odpalone, ale efekt jak powyzej, tzn wczytuje sie do pewnego czasu i nic, po kilkunastu minutach przy odpalaniu z CLI, wraca do Amiga Dosu, tzn efekt jest taki jakby proces sie wylaczyl, ale nie zwalnia "zajętego" 10 MB Ramu.
[#32] Re: Battle for Wesnoth dla AmigaOS 3.x

@twardy, post #31

NA 060 i tak nie pograsz : https://www.youtube.com/watch?v=-hPf2VqzoDA
[#33] Re: Battle for Wesnoth dla AmigaOS 3.x

@Artur Jarosik, post #32

Straszne
[#34] Re: Battle for Wesnoth dla AmigaOS 3.x

@Artur Jarosik, post #32

Dżizas. To na Vampirze bedzie lepiej ?
[#35] Re: Battle for Wesnoth dla AmigaOS 3.x

@twardy, post #34

Na Vampirze jest grywalna dlatego w wymaganiach jest 68080.
[#36] Re: Battle for Wesnoth dla AmigaOS 3.x

@Artur Jarosik, post #35

A czy SDL2 jest mniej wymagający i bardziej dopracowany niż SDL1? Czy jest jakaś szansa na przeportowanie SDL2 na Vampirka?
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem