@agrajek, post #31
@grxmrx, post #30
@MDW, post #33
No ale lubisz gdy takie zwykłe menu rozwijalne jest zupełnie inne niż w systemie operacyjnym i otwiera się ja np. lewym klawiszem myszy pomimo tego, że w systemie ustawiłeś otwieranie go prawym?
Albo ja na przykład zdecydowanie bardziej wolałbym systemową wybierajkę plików w TVPaint niż to co oni tam zrobili.
A jeżeli chodzi o Slacka to akurat ja nie używam. Ale znam kogoś kto używa i nawet nie tak dawno temu śmiał się, że to jest właściwie jedno wielkie WebView, które potrafi grubo ponad 1GB RAM zjeść.
To, że aplikacja jest komercyjna, tworzona przez dużą firmę nie gwarantuje, że jest dobrze napisana. Właściwie to częściej trafia się poprawnie napisana aplikacja od drobnego twórcy. Na pewno jest szybciej rozwijana i zdecydowanie szybciej reaguje na nowinki dodawane do systemu operacyjnego.
@MDW, post #33
Języków się nie czepiam. Można używać dowolnego języka jeżeli tylko daje dostęp do systemowych elementów. Taki np. AMOS nie daje i wiadomo co w tym powstawało.
@Hexmage960, post #36
AMOS daje możliwość dostępu do systemu i jego funkcji. Nie korzysta się z tego zbyt często, bo w sumie lepszy do takich zastosowań jest jednak C.
@grxmrx, post #35
choć da się przeżyć
To tak samo jak otworzyć wiele okien przeglądarki i też zje to dużo pamięci, podobnie z otwieraniem dużych grafik w programie graficznym itd.
Nie wyobrażam sobie żeby tego typu oprogramowanie miało być na siłę dostosowywane do jednego czy kilku typów GUI i tak graficy jak i frontendowcy musieli przygotowywać różne wersje assetów pod wymagania każdej z bibliotek GUI pod różne systemy i szarpać się o piksele w mundurze danego systemu.
Inne przykłady to np. Spotify, Steam. Też taki jeden WebView i czy lepiej by było gdyby wyglądały jak HippoPlayer?
@grxmrx, post #35
@Krashan, post #10
Offlineowy edytor tekstów napisany w JavaScript i wymagający przeglądarki?
Fakt, dla mnie amigowanie rozumiane jako hobby też trochę nie na tym polega. Ale skoro jest i ma swoich użytkowników, to dlaczego nie.
@recedent, post #22
które powstały na potrzeby MorphOSa i zostały napisane przez jego użytkowników
<!DOCTYPE html> <html> <head> <script src="https://cloud.tinymce.com/stable/tinymce.min.js"></script> <script>tinymce.init({ selector:'textarea' });</script> </head> <body> <textarea>Next, get a free TinyMCE Cloud API key!</textarea> </body> </html>
@MDW, post #41
@Bohun, post #54
@Bohun, post #55