Komentowana treść: Tower 57 w sprzedaży
[#31] [post oznaczony jako OT] wyświetl
[#32] Re: Tower 57 w sprzedaży

@Newhousik, post #30

Też kupiłem, i z tego co czytałem to:

Always prefer 1920 x 1080; if that's not available then select 1920 x 1200.
Usually the game won't run faster if you select a lower screen-mode!


Więc, konsumpcja pamięci i pamięci graficznej jest prawdopodobnie poważna jak na klasyka, prawdopodobnie nie poleci na klasyku, ale jak poskładam swoją A1200 z PPC to i tak sprawdzę ok, racja

No i może to też pomoże:

Select a screen-mode that matches the color-depth of your executable,
e.g. select a RGB565 16bit screen-mode if you're running the "LowMem"
version and select a true-color 24/32bit screen-mode otherwise.


Co do już prawie mitycznego Tabora, to w archiwum jest plik wykonywalny podpisany: Tower57_Tabor
[#33] [post oznaczony jako OT] wyświetl
[#34] Re: Tower 57 w sprzedaży

@BULI, post #32

Tak, jest wersja na Tabor, ale jeszcze bez dźwięku (wiadoma historia). Są nawet nagrania wersji alpha na Taborze.



Co do wymagań, gra też MOŻE działać na sprzętach z poniżej 600MB pamięci. Poniżej nagranie z Sam440ep z wolnymi 384 MB po załadowaniu systemu.

[#35] Re: Tower 57 w sprzedaży

@Solo Kazuki, post #34

Rozważam zakup, ale zastanawiam się czy wybrać wersję dla MorphOS czy PC.
Orientujecie się jak to wygląda z update'ami? Z tego co kojarzę, wersja PC od wydania ewoluowała i było jeszcze sporo poprawek, czy podobnie można liczyć na poprawki w wersji "amigowej"? Czy może obie osiągnęły już finalny kształt i nie ma się czym przejmować?
[#36] Re: Tower 57 w sprzedaży

@Jacques, post #35

Update'y, rozszerzenia, online coop, etc to zdecydowanie tylko pc+konsole. neoAmigowa wersja gry raczej jest oneshotem - Daytona przeportował i tyle.
[#37] Re: Tower 57 w sprzedaży

@michalmarek77, post #36

No właśnie fajnie byłoby wiedzieć jakie stadium wersji PC stanowi wersja "amigowa"...
Bo po pierwszych uwagach od ludzi niby sporo się w wersji PC zmieniło na +.
[#38] Re: Tower 57 w sprzedaży

@Jacques, post #37

A mi się fajnie gra:
[#39] Re: Tower 57 w sprzedaży

@michalmarek77, post #36

To nieprawda. Wersja MorphOSowa już dwa razy mi się sama aktualizowała na starcie. Inna rzecz, że obecna wersja też nie jest bug-free.
[#40] Re: Tower 57 w sprzedaży

@recedent, post #39

O_o Oczywiście mogę się mylić - fajnie, jeśli gra będzie updateowana 1:1 w stisunku do currentowych wersji.
Pytanie tylko czy update gry to fixy stricte neoamigowe (szybkie poprawki bugów portu), czy tez mają jakikolwiek odwołania do konkretnego builds oryginalnej wersji.
Trzeba by spytać Daytonę pewnie.
W wersji neomigowej podane jest na jakiej wersji port się opiera (nr buildu)?
[#41] Re: Tower 57 w sprzedaży

@michalmarek77, post #40

Na filmiku radzika jest wersja "Amiga 19.44" a tak się składa że poprzednia aktualizacja była 19.44. Więc wysnuć można wnioski że numeracja jest analogiczna. Najnowsza aktualizacja ma numer 20.22, więc można się zapewne spodziewać wersji "Amiga 20.22" na dniach.

Edit: Szczegóły aktualizacji masz tutaj, od wersji 17.xx (ta pierwsza sprzedawana na PC) do 19.44 zmieniło się sporo. O części pisałem w jednym z wątków. Między innymi cała lokacja dworca została przebudowana, kiedyś to były dwa pomieszczenia na krzyż i kawałek holu.

http://steamcommunity.com/games/530950/announcements/

Ostatnia aktualizacja: 18.03.2018 15:02:18 przez Solo Kazuki
[#42] Re: Tower 57 w sprzedaży

@Jacques, post #35

Jak wybierzesz wersję MOS to dostaniesz w pakiecie wersję OS4.1 i AROS (czyli na PC)
[#43] Re: Tower 57 w sprzedaży

@BULI, post #42

Marudzenie marudzeniem (nawet dla... "kurzych") ale zauważ że wersji na konsole dalej nie ma... ok, racja
[#44] Re: Tower 57 w sprzedaży
To ja się wbiję z prywatną prośbą - czy ktoś posiadający wersję PC/OS4 (tudzież sprzęt, na którym owa wersja działa) byłby tak dobry, żeby przetestować felerny sejw z tego wątku?
[#45] Re: Tower 57 w sprzedaży

@michalmarek77, post #40

To ja jeszcze dopiszę to czego się dowiedziałem od Daniela - update'ów w stosunku 1:1 do wersji "oficjalnej" nie będzie. Daytona wprowadził wiele własnych poprawek/usprawnień wydajnościowych do gry, których nikt nie pozwolił mu dodać do głównych źródeł. Próba "merdżowania" tego teraz stworzyłoby małe "SVN hell", którego nikomu nie chce się ogarniać. Zasadniczo odniosłem wrażenie, że koledzy z Pixwerk... Hmm... Nie są jego faworytami obecnie. Tym bardziej chwała, że szybko i sprawnie poprawia "nasze" bugi, które uda się znaleźć.

P.S. Spróbujcie wejść do "sklepu z upgrade'ami broni" daną postacią, potem zmienić na inną i powrócić do pierwotnej. Niedasie. Ale to błąd "głównej" wersji. Chyba że już poprawili.
[#46] Re: Tower 57 w sprzedaży

@recedent, post #45

Takie buty..
[#47] Re: Tower 57 w sprzedaży

@BULI, post #42

Sprawdziłem na AROSie (Icaros natywnie na PC) - zapieprza aż miło. Teraz jakiegoś pada skonfigurować bo klawiaturą niewygodnie.
[#48] Re: Tower 57 w sprzedaży

@Jenot, post #47

jakiegoś pada skonfigurować bo klawiaturą niewygodnie


Ehh... ta dzisiejsza młodzież. Bez pada i facebooka ani rusz
[#49] Re: Tower 57 w sprzedaży

@SuperBuster, post #48

Hehe, dzisiejsza... raczej przedwczorajsza. ;)
Ale pad to faktycznie może przesada, najpierw spróbuję z Joyem QS-209, nie wiem czy AROS obsługuje urządzenia podłączone do Gameportu.
[#50] Re: Tower 57 w sprzedaży

@Jenot, post #49

Z tą młodzieżą to żart oczywiście.
Nie wiem, czy aros obsługuje gameport. Nie instalowałem tego dawno, bo mam niekompatybilną grafikę, a w starym laptopie nie ma gameportu :/
[#51] Re: Tower 57 w sprzedaży
A ja jak zwykle mam problem:). Gierę właśnie zanabyłem i odpaliłem na pb. Mikser dzwięku na mosie max, suwaki w grze na maxa a ja ledwie jakieś plumkanie w słuchawkach słyszę. O co kaman?? Podbicie w AHI dałem na maksa i mam już przyzwoicie na słuchawkach ale na głośnikach jest słabo. Dodam readme milczy o takim problemie.
[#52] Re: Tower 57 w sprzedaży

@fazior, post #51

Uruchom grę nie z launchera, tylko z MOSowej wykonywali z podkatalogu. Jest o tym mowa w readme.
[#53] Re: Tower 57 w sprzedaży

@recedent, post #52

W readme jest mowa o dźwięku? Ps. Właśnie odpaliłem mos wersję z podkatalogu i poziom dźwięku jest dokładnie taki sam jak z launchera.

Ostatnia aktualizacja: 28.03.2018 20:24:06 przez fazior
[#54] Re: Tower 57 w sprzedaży

@fazior, post #53

Jeśli najpierw odpalałeś launchera a potem z katalogu to po ptokach. Spróbuj po resecie.
Jak wrócę do domu i nie zapomnę to wkleję odpowiedni wpis z readme.
[#55] Re: Tower 57 w sprzedaży

@recedent, post #54

Pardon, nie readme tylko relnotes.txt:

[#56] Re: Tower 57 w sprzedaży
Oczywiście, że wyszła :) (co prawda na Amigę ale nie klasyka ;)
https://benitosub.itch.io/tower-57


widzę, że na STEAM,
dziś cena Tower57 wynosi 3,99zł
:)
więc ... kupujemy ....
[#57] Re: Tower 57 w sprzedaży

@Cezarykl, post #56

Z tego co widzę to wersja amigowa nadal kosztuje 12 dolarów amerykańskich.
A wersja Steam... Cóż... to tylko gra na peceta.
[#58] Re: Tower 57 w sprzedaży

@recedent, post #57

A już chciałem kupić MorphOSową wersję.
[#59] Re: Tower 57 w sprzedaży

@deez, post #58

Taki komentarz ktoś napisał na stronie gdzie można nabyć:

playing this on MorphOS and getting a couple of issues…

1. Trying to save at the save points crashes the game with a std::bad_alloc error
2. I’ve tried three controllers, all compatible with MOS, and none of them work in-game



Faktycznie nie działają joye/pady w Tower 57 pod MorphOSem?
[#60] Re: Tower 57 w sprzedaży

@Jacques, post #59

Działają (sprawdzałem). Obadaj readme i tooltypy.

A swoją drogą - jak dla mnie najwygodniejszym sterowaniem w Tower 57 była myszka i klawiatura.

Tutaj możesz zobaczyć jak przechodziłem grę na takim setupie. Żadnych problemów z chodzeniem, czy celowaniem:

https://www.youtube.com/playlist?list=PLECzy_3GPWFTf9KmkTwQ33WPD9p2ftk1q

SPOILER ALERT: To pełny opis przejścia gry, więc jeśli nie chcecie sobie zepsuć rozgrywki to nie oglądajcie :)
2
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem