No właśnie, pykam sobie w Ponga od jakiegoś czasu, ale nie było czssu podzielić się wrażeniami.
No więc, pierwsze uruchomienie to prawdziwa radość na mojej twarzy.
Fajne interko, animacja naprawdę dobrze się prezentuje i wprowadza/ zachęca do dalszej zabawy.
Sama rozgrywka i jej warianty prezentują się dobrze, trzeba chwilę się przestawic, żeby móc płynnie grać, ale to chwila a później już z górki.
Trochę mnie podirytowalo zmapowanie funkcji na padzie, ewidentnie zrobione pod układ pada PSX, na oryginalnym padzie CD32 trochę mniej wygodne.
Graficzka i muzyka- pierwsza klasa, na poziomie godnym CD32
Słuchając świetnych audio traków od razu nasunęła mi się refleksja dotycząca napędów CD w konsolach z tamtego okresu, słuchając muzyki takiej jakości można docenić to rozwiązanie
Już pisałem, że efekt głębi, paralaksa i "jażące" się światlo w tle robią świetne wrażenie. Grafika tła jest naprawdę dopracowana, cieszy oko i aż prosi się o więcej
Koyot, będą nowe plansze?
Przy okazji przydałby się tryb "STORY" (opcja przejścia gry, zróżnicowany poziom przeciwników- extra BOSS na końcu) i dołożyć przynajmniej z 2 dodatkowe plansze i opakować to krótkim intrem/outrem.
Co do wiszących platform z "kibicami' na które nażekał Skolman- mnie to się podoba, dołożył bym jeszcze grafikę łańcuchów podtrzymujących te platformy z zmieniającą się wraz z perspektywą w zależności od przesuwu ekranu- ale te wszystkie moje życzenia to temat do dyskusji do części drugiej, lub wersji DeLuxe
Czego Wam z całego serca życzę
Bardzo przyjemna jest też animacja wyfranych/przegranych zawodników po zakończonej batalli- bardzo sympatyczne
Ogólnie rzecz ujmując, bardzo przyjemna gra, nie żałuję wydanego grosza na nią