Komentowana treść: Reshoot-R w sprzedaży
[#1] Re: Reshoot-R w sprzedaży
To wprost genialnie, że te wszystkie nowe gry, wychodza na CD (vide: CD32)!
[#2] Re: Reshoot-R w sprzedaży
Trochę drogo, ale wygląda nieźle:

Main Features :

* developed and programmed by industry veteran Richard Löwenstein
* plays to the performance capabilities of the Amiga CD32, 1200 and 4000
* five themed arenas in elaborately designed retro design
* Exciting attack waves and boss fights
* Extra weapons and power-ups
* multi-level scrolling, up to 100 objects on screen
* 50 Hertz refresh rate ensures constant high-speed
* more than 400 colours on screen
* thrilling soundtrack and SFX play simultaneously
* locally stored highscore list and additional Internet ranking option
* runs on standard hardware of the A1200, A4000 and CD32, no add-ons required
* tested on Amiga systems with 68020, 68030, 68040 and 68060 CPUs

System Requirements

- Amiga 1200, Amiga 4000 or CD32
- Joystick or CD32 compatible pad
- 2 MB chip memory, more memory supported
- runs on compatible Amiga emulators on Windows, Mac and Linux

Price List

- Digital Download 29,95 EUR
- Signature Edition 47,95 EUR [incl. 19% Tax excl. Shipping
- Pure Edition 34,95 EUR [incl. 19% Tax excl. Shipping
[#3] Re: Reshoot-R w sprzedaży

@tom256, post #2

Ta gra wygląda bardzo źle.
[#4] Re: Reshoot-R w sprzedaży

@Drakon, post #3

Nie mów tego na EAB, bo Cię zjedzą

Na pewno wygląda lepiej niż część pierwsza, ale nadal graficzne ujęcie jest fatalne. Wybuchy są tragiczne.
[#5] Re: Reshoot-R w sprzedaży

@Drakon, post #3

Rozumiem ze nie widziałeś gameplaya?
[#6] Re: Reshoot-R w sprzedaży

@tom256, post #5

Niestety, widziałem.
[#7] Re: Reshoot-R w sprzedaży

@tom256, post #2

Cena niczym gra AAA na konsolę lub PC, brak wersji demonstracyjnej - to nie zachęca, zwłaszcza po wtopie jaką zaliczył prequel. Ciężko będzie znaleźć w sieci rzetelną recenzję tej gry, aby mieć chociaż w miarę obiektywne wyobrażenie czy warto wydać prawie 150 zł na cyfrę lub 220 zł na wersję deluxe.
[#8] Re: Reshoot-R w sprzedaży

@mailman, post #7

Oglądałem relację Amiga Billa. Co mogę napisać. Autorowi gry gratulacje się należą. Technicznie nie ma lepszego nowoczesnego shumpa na Amigę klasyczną. Niestety szybko się nie zanosi na to aby został zdetronizowany.
Wygląd gry, no to jest właśnie kwestia sporna. Gra nie wygląda klasycznie. Jest bardzo oryginalnie, ale to nie każdemu przypada do gustu.
[#9] Re: Reshoot-R w sprzedaży

@Koyot1222, post #8

Technicznie nie ma lepszego nowoczesnego shumpa na Amigę klasyczną.


Hmm, porównajmy:



[#10] Re: Reshoot-R w sprzedaży

@mailman, post #7

Raczej należalo napisać ok 130 zl za cyfrę i ok 150zl za zwykłą wersję fizyczną na CD, i też uważam, ze cena nie jest niska. Oczywiście nie da się ukryć, że mam bardziej pozytywne nastawienie do tej gry, wyrobione na podstawie ostatniego grywalnego dema (o autorze się nie wypowiadam).
Zgadzam się, brak aktualnej wersji demo to niewątpliwa wada.

Ostatnia aktualizacja: 30.05.2019 10:19:56 przez BULI
[#11] Re: Reshoot-R w sprzedaży

@recedent, post #9

T-Zero trzeba przynać świetnie wygląda i to inna liga. Co do Reshoot R uważam że wygląda bardzo dobrze.
[#12] Re: Reshoot-R w sprzedaży

@David, post #1

Kwestia gustu.
Mnie się podoba, choć wkurzają crashe gry przy starcie. choć podejżewam że to kwestja mojego setupu.
[#13] Re: Reshoot-R w sprzedaży

@recedent, post #9

Dlatego żeby sprecyzować napisałem "nowoczesny".
Mam świadomość, że na klasyka powstała lepsza graficznie gra z tego gatunku. Niestety było to bardzo dawno temu
[#14] Re: Reshoot-R w sprzedaży

@Koyot1222, post #13

Myślałem, że "nowoczesny" w znaczeniu designerskim a nie że w ostatnim dwudziestoleciu :)
[#15] Re: Reshoot-R w sprzedaży

@Koyot1222, post #13

To chyba raczej "nowszego" zamiast "nowoczesnego".

Bo nowoczesny oznacza:

- charakterystyczny dla nowych czasów, współczesny
- postępowy, niezacofany

Czy wie ktoś gdzie można znaleźć jakąkolwiek wersję demo?
[#16] Re: Reshoot-R w sprzedaży

@morph123, post #15

Podobno właśnie nie ma.
[#17] Re: Reshoot-R w sprzedaży

@recedent, post #9

Oba tytuły dzieli technologiczna i jakościowa przepaść, to fakt, jednak warto zwrócić uwagę na ich wymagania systemowe. Golusieńka jak ją fabryka stworzyła A1200 vs min 030/8MB (myślę więc że taki 040 pozwoli dopiero bez chrupnięć zaliczyć największe "zadymy") po prostych obliczeniach matematycznych szeroki uśmiech wychodzi 2-2,5 krotna różnica w cenie sprzętu gotowego do odpalenia w/w gier.

Edyta: czekam na zapowiedzianą (soon) wersję dyskietkową OK

Ostatnia aktualizacja: 30.05.2019 15:01:54 przez szczupi26
[#18] Re: Reshoot-R w sprzedaży

@tom256, post #11

Technicznie moje pokłony
Wygląda całkiem dobrze.
Cena... Jestem w stanie zrozumieć cenę, bo kupi z 100-200 osób, więc kokosów z tego i tak nie będzie, ale lepiej niż za 1/3 (50pl)n o 10 osób więcej kupi.
Dema pewnie nie ma, bo bez dema niektórzy z ciekawości może kupią
[#19] Re: Reshoot-R w sprzedaży
W porównaniu do poprzedniej części gry jest postęp. Są power-upy, różne poziomy z inną grafiką. Jak się "podładuje" statek to nie giniemy od jednego trafienia. Ale wciąż jest tylko jedno życie. Nie ma regulacji poziomu trudności. Nie ma haseł do kolejnych etapów. Nie ma menu z opcjami. Ścieżka dźwiękowa nie jest w postaci CD-Audio (dziwne dla gry wydanej na CD).
Animacja bardzo płynna - duży plus. Kolorystyka chwilami koszmarna - gdzie te 400 kolorów na ekranie (spójrzcie na "portrety" przy dialogach, wyglądają jak niechlujny skan)? Wybuchy bardzo nieudane.
Samozwańczy industry veteran musi się jeszcze sporo nauczyć w kwestii grywalności swoich dzieł. Może mniej szokowania technikaliami, a więcej pomysłów na treść gry. Jak osiągnie status industry god to może stworzy grę, w której dopracowane będzie wszystko.
[#20] Re: Reshoot-R w sprzedaży

@recedent, post #9

Chciałem zadać pytanie, ale znalazłem już odpowiedź pod Twoim filmikiem :)

Saberman
1 dzień temu
Yes, on the emulator. Tomorrow I will try to upload a movie from Reshoot R launched on Amiga 1200.


Jestem ciekaw :)

edit-----
Kurde jest, nie widziałem: https://www.youtube.com/watch?v=rrQuV19hVqg

edit2-----

Amiga 1200
ACA 1233/40MHz & FPU 68882 50MHz
128MB FAST RAM
2MB CHIP RAM
IndiVision AGA MK2c

Kurcze, ale jak ta gra chodzi na gołej A1200? ;)

Ostatnia aktualizacja: 30.05.2019 16:32:33 przez morph123
[#21] Re: Reshoot-R w sprzedaży

@BULI, post #10

Raczej należalo napisać ok 130 zl za cyfrę i ok 150zl za zwykłą wersję fizyczną na CD, i też uważam, ze cena nie jest niska.


Za cyfrę true, ale do wersji fizycznej dolicz wysyłkę. Podobnie jak do deluxe.
[#22] Re: Reshoot-R w sprzedaży

@David, post #16

Rysiek coś tam pisał na EAB, że chyba będzie, ale nie wiadomo kiedy.
[#23] Re: Reshoot-R w sprzedaży

@morph123, post #20

Technicznie prima, te skalowane w tle layery + ilosc przeciwników, nieźle!
[#24] Re: Reshoot-R w sprzedaży

@morph123, post #15

Czy wie ktoś gdzie można znaleźć jakąkolwiek wersję demo?

Na EAB w TheZone jest ponoć demo starej wersji.
[#25] Re: Reshoot-R w sprzedaży

@tom256, post #24

Czyli nadal nie wiemy, jak ta gra działa na gołej A1200? Bo patrząc na filmiki, gdyby to była goła A1200, technicznie byłby szacun :)
[#26] Re: Reshoot-R w sprzedaży

@tom256, post #24

Na EAB w TheZone jest ponoć demo starej wersji.

Ano jest
[#27] Re: Reshoot-R w sprzedaży

@morph123, post #25

Cytat ze strony producenta gry


Features

Developed exclusively for Amiga CD32, 1200 and 4000
Handcrafted to your Amigas AGA-hardware
Autofire option, highscore-save to NV-RAM (lowlevel.library needed on Amiga 1200/4000)
Multiple layers of organic fogeffects and smooth parallax scrolling
More than 400 colors onscreen at once
Steady 50 Hertz framerate for smooth gameplay experience
High quality soundtrack and FX simultaneously
Autofire, highscore-save on CD32 NVRAM (also on Amiga 1200/4000 with nonvolatile.library from OS 3.1)
Runs on basic A1200, A4000 and CD32 hardware, no expansions needed <------ OKOK
Tested on 68020, 68030, 68040 and 68060-cpu
[#28] Re: Reshoot-R w sprzedaży

@PopoCop, post #19

Gdzie te 400 kolorów? Może podczas wyświetlania tabeli wyników Portrety przy dialogach wyglądają bardzo ładnie na stronie patronite. Co się z nimi stało? Jeśli dobrze zrozumiałem, autor dopasował je do wyglądu i stylu gry

Śmiesznie byłoby napalić się na te 400 kolorów i kupić grę w ciemno, uruchomić ją po raz pierwszy... i zostać przywitanym przez taki ekran tytułowy.

Jako ciekawostkę znalazłem kilka gier ocenionych przez autora reshoota: Agony 81%; Apidya 91%; Banshee 83%; Disposable Hero 82%; Project X 78%; Super Stardust 79%; XP8 79%
[#29] Re: Reshoot-R w sprzedaży

@xylaz, post #28

Ryszard kiedyś się chwalił pisząc, że on wie jak powinna wyglądać dobra strzelanina i taką postanowił stworzyć...

Cytując z innego wątku na forum "pamiętaj, że AGA to nie tylko liczba kolorów" (to nic do Ciebie - tylko taki sarkazm sytuacyjny pasujący do otoczki ostatnich wydarzeń podczas reklamowania gier "for AGA").
[#30] Re: Reshoot-R w sprzedaży

@mailman, post #29

"pamiętaj, że AGA to nie tylko liczba kolorów"

Dokładnie taki slogan reklamowy powinien towarzyszyć grom, przeniesionym z A500 na CD32

(przepraszam, ale nie mogłem się powstrzymać, teraz fani CD32 mogą po mnie jechać ;))
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem