Komentowana treść: Reshoot-R w sprzedaży
[#31] Re: Reshoot-R w sprzedaży

@mailman, post #29

"Takie gry to powinny na gołej 500-tce chodzić. Takie gry to powinny łamać możliwości sprzętu."
Żeby sarkazmu było wystarczająco dużo
[#32] Re: Reshoot-R w sprzedaży

@morph123, post #30

teraz fani CD32 mogą po mnie jechać


Nie mam zamiaru.

Akurat w przypadku CD32 chodzi również o napęd, który (wraz z pojawiajacymi się możliwościami) jest updatem nieinkrementalnym.
[#33] Re: Reshoot-R w sprzedaży

@David, post #32

BTW na apollo-forum podwiesili link

Vampire V4
[#34] Re: Reshoot-R w sprzedaży
Niezłe. Oceniam po YT co prawda ale wygląda to naprawdę dobrze, widać i słychać wpływy renesansowych artystów z końca XVI wieku... takich jak np. Team17 i dzieł takich jak Project-X, które są również rozpoznawane jako wczesne zwiastuny końca tej epoki i następującego zaraz po niej amigowego baroku... Niemniej jednak... gdybym był bardziej grającym osobnikiem, to chętnie odpaliłbym te 50 eurasów za wersję "pro". Ach ten piękny scanline... inspiruje niczym DaVinci... szkoda ewidentnej odtwórczości, choć niewielka, bo napędzana wyposzczeniem ...

Jeszcze większa, dużo prawdziwsza szkoda, że nie ma do ściągnięcia grywalnego dema (lub nie mogę znaleźć, co też oznacza, że autorzy dali ciałka, bo jeszcze jestem całkiem trzeźwy), bo to mogłoby pomóc w podjęciu ostatecznej decyzji.

Drogo? Hehehe...

W/g mnie tanio, po tyle chodzą gierki na PS3/PS4, takie nad którymi trochę więcej osób spędza zdecydowanie więcej roboczo-godzin.

Ostatnia aktualizacja: 03.06.2019 00:26:46 przez mccnex
[#35] Re: Reshoot-R w sprzedaży

@xylaz, post #28

Wygląda to troche jakby autor w pośpiechu kończył grę i zostawił to wszystko niedopracowane. Miało być pięknie a wyszło jak zawsze :/
[#36] Re: Reshoot-R w sprzedaży
Nie podoba mi sie ta gra. Moze od strony technicznej to jest majstersztyk, ale od strony wizualnej i fizyki gry to jest straszne drewno. Juz bym wolal pograc w cos na ZX Spectrum niz w to cudo.
Mam wrazenie ze autor gry nie gral w shumps i nie ma o nich zadnego pojecia.
[#37] Re: Reshoot-R w sprzedaży

@powerzx, post #36

fizyki gry to jest straszne drewno.


Fizyki? Co dokładnie masz na myśli?
[#38] Re: Reshoot-R w sprzedaży

@BULI, post #37

Autor obiecywal ze ta gra to ma byc z gornej polki, ale tak nie jest:
1)Nie ma zadnego systemu naliczania punktow typu "combo" czy "chain".
2)Wytrzymali przeciwnicy nie zmieniaja koloru, gdy sie ich atakuje, wiec nie wiadomo ile zostalo im energii.
3)Gra posiada bugi, ktore zabijaja, gdy nic nie dzieje sie na ekranie. https://youtu.be/TfGN9OYjWgg?t=328
4)Nie podoba mi sie system broni (bardzo waski laser zmusza gracza do pozostawania w tej samej plaszczyznie co przeciwnik przez dlugi czas).
5) Jedno zycie w grze.
Zastrzezen mialem wiecej, ale teraz nie moge przypomniec.
OK, nie bede wiecej narzekal. Podsumowujac, to autor szumnie zapowiadal swoje dzielo, jako gre od experta od gier shump, ale ja nie widze w niej zadnych dobrych rozwiazan.

Ostatnia aktualizacja: 12.06.2019 23:09:04 przez powerzx
[#39] Re: Reshoot-R w sprzedaży

@powerzx, post #38

Gra jest jaka jest, ale bez przesady...


1)Nie ma zadnego systemu naliczania punktow typu "combo" czy "chain".

Oczywiście że jest, widać to na filmikach. Pojawia się nawet napis i ilość punktów. Widać to choćby na nagraniu Sabermana, około 1:30 masz bonus "wave" a około 1:40 "chain".

2)Wytrzymali przeciwnicy nie zmieniaja koloru, gdy sie ich atakuje, wiec nie wiadomo ile zostalo im energii.

Jak w wielu grach, nie wymagaj jednego rozwiązana we wszystkich. Przynajmniej "migają" jak dostają bo i to nie jest wszędzie.

3)Gra posiada bugi, ktore zabijaja, gdy nic nie dzieje sie na ekranie. https://youtu.be/TfGN9OYjWgg?t=328

Przecież to "Reshoot" a nie "Reshoot R". Czy ty aby dobrą grę oglądałeś?
https://www.youtube.com/watch?v=VY8986r4hGk

4)Nie podoba mi sie system broni (bardzo waski laser zmusza gracza do pozostawania w tej samej plaszczyznie co przeciwnik przez dlugi czas).

Są dodatki strzelające pod kątem w górę i w dół, więc nie jest tak do końca jak piszesz...

5) Jedno zycie w grze.

Też się tak zdarza. Za to masz system jedno ulepszenie - jedno trafienie. Nie wiem czy dobrym pomysłem jest kilka żyć ale jedno trafienie i redukcja ulepszeń do zera, co ma miejsce w wielu grach.



Edit: Może odniosłem mylne wrażenie, ale mam takie że się nadmiernie przyczepiłeś. Albo w ogóle oglądałeś nie tą grę...

Ostatnia aktualizacja: 13.06.2019 08:31:24 przez Solo Kazuki
[#40] Re: Reshoot-R w sprzedaży
@Solo Kazuki Masz racje, nie ten filmik obejrzalem :(
[#41] Re: Reshoot-R w sprzedaży

@powerzx, post #40

najlepsza ocena gry bedzie ilosc sprzedanych kopii ale daje sobie leb uciac, ze w Top 100 ta gra nigdy sie nie znajdzie.
[#42] Re: Reshoot-R w sprzedaży

@Solo Kazuki, post #39

Zakupiłem wersję cyfrową i jest nawet zadowolony
Gra się przyjemnie płynnie na gołej A1200/CD32 OK
Sam konstrukcja/pomysł na grę jest jaki jest- mnie prostota i pewne ograniczenia nie przeszkadzają. Grafika jest na dobrym poziomie, szczególnie ślicznie wygląda efekt ruchomej "mlecznej" mgły/mgławicy/plazmy w tle, tak samo fajne animowane tło i paralaksa prezentują się dobrze. Już nie razi tak bardzo dithering i mała ilość kolorów obiektów przeciwników (lepiej dobrana paleta itp), ale 2 rzeczy kłują w oczy, aż przykro:
1. Logo Reshoot na planszy tytułowej- poprostu słabiutkie Pozostała część planszy jest OK
2. Pojawiające się od czasu do czasu grafiki twarzy bohaterów- masakra Tak paskudnego poziomu ditheringu dawno nie widziałem, grafiki doklejone na siłę i na szybko- szkoda słów- wstyd

Po zatymi 2 elementami jest naprawdę fajnie, płynnie i przyjemnie.
Cena za wersję cyfrową mogła by być przez pół, no ale to już kwestia na inną dyskusję.

Ostatnia aktualizacja: 10.06.2020 14:03:50 przez BULI
[#43] Re: Reshoot-R w sprzedaży

@BULI, post #42

Dodam, że muzyka i udźwiękowienie jest dobre. Zarówno dynamiczny kawałek pod czas gry, chociaż to nie moja stylistyka, pomaga w grze i potęguje adrenalinkę, jak i odgłosy i fajny głoś kobiecy (kojarzy się z dobrymi produkcjami Team17) informujący o zebranych dopałkach - NA PLUS OK
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem