Komentowana treść: Tinyus
[#1] Re: Tinyus
Świetna robota! Czekam OK
[#2] Re: Tinyus
Wierny port wersji automatowej, nesowej, czy z PC-Engine?
[#3] Re: Tinyus

@BULI, post #2

Twierdzą że arcade.
[#4] Re: Tinyus

@twardy, post #3

Z takich "tiny" produkcji Abyssów, choć bez "Tiny" w nazwie, jest jeszcze A-Type.
[#5] Re: Tinyus

@BULI, post #2

Oryginał był na automatach, więc arcade.
[#6] Re: Tinyus

@Drakon, post #4

Ja bym tego nie liczył jako pełną grę tylko najwyżej preview/demo. Gra jest stanowczo za krótka, na kilka minut.
[#7] Re: Tinyus

@Solo Kazuki, post #6

Jasne. Nic nie pisałem o "pełnej" grze. Ale warto wspomnieć.
[#8] Re: Tinyus

@Drakon, post #7

Jeżeli już wspominać, to trzeba też wspomnieć obie części Rise of the Rabbits także autorstwa Pink/Abyss.
[#9] Re: Tinyus
Dla podniecających się że ma to być wierna konwersja, troszeczkę przysłowiowego dziegciu do beczki miodu. Z powodu OCS/ECS (znowu) grafika została zredukowana do 32 kolorów, z czego 24 są wspólne dla wszystkiego. W związku z tym przynajmniej graficznie nie będzie to konwersja 1:1.
[#10] Re: Tinyus

@twardy, post #3

Fajnie, mogą sobie twierdzić cokolwiek, a fakty są troszkę inne...
[#11] Re: Tinyus

@Solo Kazuki, post #10

Czyli kłamią?
[#12] Re: Tinyus

@mailman, post #11

Mają sporo "ale" i "prawie" z powodu pewnych cięć i redukcji. Zostawiam ocenę tobie czy kłamią. Ja jedynie twierdzę że nie może być 1:1 skoro sam Pink używa "almost". Nie bez powodu nazwali grę Tinyus a nie Gradius...

Edit: Nie neguję jednak że gra zapowiada się bardzo dobrze. Jak dla mnie to będzie prawdopodobnie bardzo dobry port, ale nie 1:1. Pytanie brzmi jak kto interpretuje "wierny".

Ostatnia aktualizacja: 15.01.2021 12:23:08 przez Solo Kazuki
[#13] Re: Tinyus

@Solo Kazuki, post #12

Chyba że w ogóle jego określenia "arcade port" nie oznaczają portu automatowego tylko wynikaja z tego, że on nie rozumie terminu
[#14] Re: Tinyus

@mailman, post #13

Dostępna jest wersja demo.
[#15] Re: Tinyus
[#16] Re: Tinyus

@mailman, post #15

Gra jest dostępna do pobrania


SUPER OK yippee
Demo bardzo mi się podobało- kawał dobrzej roboty ok, racja
Demo na A600 z odrobiną fastu jest naprawdę szybkie i płynne OK
Gra nie jest łatwa, ale jak się dobrze zarządza PowerUPami to jest naprawdę łatwo i sympatycznie (odpowiednia strategia a co za tym poznanie MOCY dopałek to podstwa) OK
Szkoda, że do aktywacji powerupów potrzebny jest pad kompatybilny z CD32, a nie wystarczy dwu-przyciskowy pad/joy (tak było przynajmniej w demie).
Gra z 1985 roku, szkoda, że nie wydano jej wtedy w takiej formie na A1000, tym bardziej, że A1200 z rozszerzeniem do 512KB by się zmieściła w wymaganiach (takie wymagania miało demo) ok, racja
[#17] Re: Tinyus

@BULI, post #16

Gra z 1985 roku, szkoda, że nie wydano jej wtedy w takiej formie na A1000, tym bardziej, że A1200 z rozszerzeniem do 512KB by się zmieściła w wymaganiach (takie wymagania miało demo)


W tym ostatnim zdaniu zamiast A1200 miało być A1000, czyli:

Gra z 1985 roku, szkoda, że nie wydano jej wtedy w takiej formie na A1000, tym bardziej, że A1000 z rozszerzeniem do 512KB by się zmieściła w wymaganiach (takie wymagania miało demo)

Ale okazało się, że przeczytałem info o 512KB bez zrozumienia, bo potrzebne jest 512KB CHIP + 512KB, czyli A1000 z rozszerzeniem do 512KB by nie starczyło
[#18] Re: Tinyus

@BULI, post #17

Na gołych 7 Mhz bez fastu są jednak drobne lagi jak się dużo dzieje.
Tak czy inaczej mega super release.
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem