@marianoamigo, post #300
@Solo Kazuki, post #263
@Solo Kazuki, post #307
@Solo Kazuki, post #260
@Solo Kazuki, post #309
@Solo Kazuki, post #312
@Solo Kazuki, post #265
@Solo Kazuki, post #319
@Solo Kazuki, post #321
@BULI, post #322
@BULI, post #322
@Solo Kazuki, post #325
Nawet lepiej, bo pełnej płynności na gołym CD32 z Akiko nie osiągniesz.
@BULI, post #326
@Solo Kazuki, post #327
Twoja teoria z synchronizacją nie ma miejsca, efekty są zsynchronizowane zawsze i są po prostu częściej (np uderzenia batuty muzyka w intro czy strzelanie).
Musiałbyś odpalić grę na mocniejszym sprzęcie żeby wiedzieć jak to wygląda. Gra najpierw staje się płynna a potem powoli za szybka, ale jest to zdecydowanie powyżej tego co daje CD32 (jak dla mnie).
@BULI, post #328
W uproszczeniu wygląda to tak, że gra ma swoje punkty synchronizacji...
Jeśli tak się dzieje to znaczy, że gra działa za szybko na danym sprzęcie
@Solo Kazuki, post #329
Gra najpierw staje się płynna a potem powoli za szybka