@recedent, post #176
A "odpalanie na osobnym ekranie 320x256" - to jest właśnie to, co gra robi domyślnie. Czyli tooltype WORKBENCH w ikonce jest zwyczajnie bezużyteczny.
@Solo Kazuki, post #181
@recedent, post #182
@Solo Kazuki, post #185
@recedent, post #186
Krótko mówiąc - jak dla mnie fajny pomysł, ale szkoda że nie doprowadzony konsekwentnie do końca.
@Hexmage960, post #187
@recedent, post #186
@Hexmage960, post #187
Chcesz mieć mapę na cały ekran - wybierz 320x256. Chyba na UAE to możliwe.
Można grać wygodnie w 320x256 w Colonization. Nawet jak elementy się przysłaniają.
Jeśli już ktoś chciałby uruchamiać Colonization w wysokiej rozdzielczości, pośród innych okienek Workbencha to prosi się o kłopoty. Pamiętaj, że gra ma cztery okienka. O ile to z kursorami możesz sobie spokojnie "zgubić" i używać klawiatury numerycznej to gorzej jak przykryjesz sobie czymś innym okno statusu, czy mapy.
@recedent, post #188
Ale gdybym zapragnął ją przejść ponownie to pewnie spróbowałbym wersji PC pod DosBOXem - zdaje się, że trochę bardziej kolorowa i posiada więcej "smaczków" graficznych niż wersja na Ami.
Z tego co pamiętam to na MorphOSie gra niestety nie działa. Podejrzewam, że wywala się z powodu braku Pauli.
Chyba nie grałeś zbytnio w tą grę albo/oraz nie rozumiesz o co mi chodziło. Gra domyślnie otwiera własny ekran 320x256, więc nic nie trzeba dodawać lub kombinować.Parametr do gry na workbenchu jest opcjonalny i o tym pisałem.
@recedent, post #194
@Solo Kazuki, post #198
@Don_Adan, post #199
@Solo Kazuki, post #200
@Solo Kazuki, post #208
- Dizzy runs in harmony with the Amiga Operating System
- Dizzy is Hard-disk installable & can be run from Workbench or CLI
- Dizzy now contains a SAVEGAME option (press ESC during game...!)
- Dizzy doesn't multi-load anymore
- Dizzy will always run at 50 frames per second (hopefully!)
- Ingame screen is 32 pixels wider & 24 pixels taller than A500 version
- Background parallax plane is bigger, more colourful and it scrolls!
- NEW 24bit colour fades (check those morning-day-eve-night fades!)
- Depack times have been greatly improved
- 7 extra colours for sprites (BOBS) on the gamescreen
- The game panel has been improved to display objects & damage etc.
- Extra hidden puzzles and an improved cheatmode (look for the Symbol!)
- Various graphical enhancements (e.g. Armorog sprites,cloud masks etc.)
- Zak's Tower subgame now has parallax scrolling