@marianoamigo, post #331
Optymised for AKIKO
@BULI, post #330
Na gołej Cd32 prędkość wydaje się "właściwa", patrząc na synchra animacji itp. Cały czas jest płynnie, ale sama rozgrywka (sterowanie/walka statkiem) mogła być szybsza, co za tym idzie bardziej responsywna.
to raczej wina dostosowania ustawień patcha do twojej konfiguracji sprzętowej. Jaki masz CPU w Amidze?
@marianoamigo, post #341
@marianoamigo, post #341
@Solo Kazuki, post #337
No właśnie sam o tym piszesz i sobie zaprzeczasz. Na wszystkich nagraniach z gołej CD32 gra nie ma "właściwiej" ilości klatek i dynamiki oraz responsywności. Synchronizacja jak już pisałem jest "inteligentna" i zawsze pasuje. Inna sprawa że na mocniejszych prockach grę można nadmiernie przyspieszyć, co powoduje że wszystko jest "za bardzo".
na takiej konfiguracji i jest dla mnie widoczne że na gołej CD32 osiąga ona około 75% "właściwej" płynności.
Chyba nie tą wersję miałem, ale wersja na AmiNecie (tą zapewne masz) ma switch
Chodzi mi o tą wersję:
http://www.indieretronews.com/2014/09/breathless-aga-first-person-shooter-for.html
Na okładce dumnie widnieje:
@BULI, post #344
Ale zgadzam się z tobą, że WC AGA działające szybciej (byle nie za szybko i stałą prędkością) np CD32 z Fastem (z wykorzystaniem AKIKO) jest przyjemniejszą grą, poza wspomnianymi intrami
Co do wersji WC AGA, (nie licząc WHDload), to ten PATCH to jest jedyna opcja opalenia WC AGA na Amidzę z fast ram
@Solo Kazuki, post #345
Jeżeli wyznacznikiem jest oryginalna wersja dla MS-DOS, to intro jest tak jak na dopalonej Amidze - przez pewien czas jest tytuł i dopiero po kilku sekundach są fajerwerki. Więc można by rzec, że się "źle przyzwyczaiłeś" do zbyt wolnej wersji czołówki.
Wydaje mi się że miałem inny patch i działał dobrze na 040@40HHz. Choć głowy za to nie dam.
@Koyot1222, post #36
@BULI, post #351
@marianoamigo, post #353
@Solo Kazuki, post #168
@Koyot1222, post #36
@diecast64, post #359