@MDW, post #10
@MUFA-amigaone-pl, post #11
@recedent, post #12
@MUFA-amigaone-pl, post #13
@recedent, post #14
Chodziło mi o tytuł tamtej gry. Nie "The Window" (okno) tylko "The Widow" (wdowa). To duża różnica.
Co do "wyklikania Wilczej Budy w Designerze" - samo chodzenie po lokacjach to banał. Ale zbieranie przedmiotów, gromadzenie ich i śledzenie czy zostały użyte czy nie (tudzież modyfikacja możliwości ich użycia, czy ewentualnych opcji dialogowych/nowych lokacji do zwiedzenia) wymaga stworzenia drzewka gry i posegregowania sobie tych wszystkich rzeczy w jakichś zmiennych żeby się nie pogubić.
@MUFA-amigaone-pl, post #11
@Leon, post #19
Parę lat temu chciałem stworzyć przygodówkę Covert Front ale w Designerze nie wiedziałem jak to wyklikać. Nawet powstał wątek na ten temat, ale nic z tego nie wyszło. Gdybyś rozwiązał problem używania zebranych przedmiotów to pewnie wróciłbym do tematu. Możesz spróbować to zrobić na zasadzie detekcji kolizji kolorów a każdemu przedmiotowi nadać inny zewnętrzny kolor.
@JakubH_, post #20
@mateusz_s, post #22