Komentowana treść: Blood
[#31] Re: Blood

@BULI, post #30

Najgorsze smugi widziałem jak oglądałem tę scenę:

[#32] Re: Blood

@recedent, post #31

To jest ten efekt o którym pisał kolega, w twoim CRTku nie wyrabia luminofor
[#33] Re: Blood
Na Aminecie dostępna jest do pobrania wersja 1.1
[#34] Re: Blood
Jest też wersja pod WOS dla Amigi z PPC:
LINK
1
[#35] Re: Blood

@BULI, post #34

Na Blizzardzie 330 Mhz mam 35-40 fpsów niestety w 320x240. 640x480 klatkuje niemiłosiernie - nie da się grać. Na Warpie1260/105 Mhz w okolicach 26 - 30 klatek. Blady ten port pod PPC.

Ostatnia aktualizacja: 14.11.2021 09:35:45 przez fazior
[#36] Re: Blood

@fazior, post #35

No trzeba by było pewnie atakować autora o optymalizację bo taka gra powinna być grywalna w 640x480. Z tego co pamiętam Duke Nukem 3D był. Wydaje się że autor ma w klasyku G3 800MHz. Ponadto to nie wiem czy ten port nie był robiony bardziej z myślą o AmigaOS 4.1. Autor sam przyznał że po trzech latach przerwy znowu dostał sprzęt dla AmigaOS 4 8 nawet poprawił specjalnie PowerPC.library pod kątem tej gry. No a na takiej X1000 to Blood śmiga w 1280x1024 jak trzeba. Zresztą pewnie napiszę recenzję.
[#37] Re: Blood

@MUFA-amigaone-pl, post #36

Z tą jakością portów i optymalizacji masz rację. Odpaliłem własnie DevilutionX pod wosa, działa wolniej na ppc niż na 060. Blood przynajmniej te kilka klatek więcej wyświetla.
[#38] Re: Blood

@fazior, post #37

Te wspomniane porty pod WOS są pisane głównie z myślą o kartach kompatybilnych z projektem Sonnet.library, a więc mamy 50-60 FPSów w 640x480, ale na Apocalipce/Sonnetach minimum 400Mhz ok, racja

@Fazior a na jakiej karcie GFX to odpalasz?

Ostatnia aktualizacja: 15.11.2021 13:36:12 przez BULI
[#39] Re: Blood

@BULI, post #38

Wróć, źle napisłem- 50 FPSów w 800x600 powinno być, na Apocalipse 450mhz ok, racja
[#40] Re: Blood

@BULI, post #38

Na "najlepszej" znaczy bvision :)
[#41] Re: Blood

@fazior, post #40

No to przydała by się optymalizacja pod BVision/CVisionPPC, które przecież mają znacznie lepsze "transfery", niż Mediator ograniczony szyną Zorro3.
A tutaj nie ma żadnego Warp3D, tylko CEP i transfer przez szynę do GFX.
Warp1260 ma szybką grafę i pewnie szybsze transfery niż Zorro3, ktoś to testował
[#42] Re: Blood

@BULI, post #41

ehh... Do skasowania.

Ostatnia aktualizacja: 16.11.2021 20:44:57 przez waldiamiga
[#43] Re: Blood

@BULI, post #30

Może nie będzie to zbyt odkrywcze, ale port działa na emulowanym 040 pod FS-UAE na Macu. Na oryginale nie sprawdzałem. Piszę bo w wymaganiach stoi, że minimum to 060, gdy w archiwum z portem jest wersja 040.
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem