[#13]
Re: Duke Nukem 3D dla 68k od BSzili
@michal_zukowski,
post #6
W 2003 to raczej wszyscy co chcieli przeszli już wcześniej pod Fusionem/Shapeshifterem na ekranie otworzonym w 640x480, ale w lowresie i pamiętam że to mi działało ok na Apollo 040/33mhz kolo 98/99 roku.
No nie wiem, może mamy różne podejścia do określenia "działało OK". Faktycznie na moim Blzzardzie PPC 040 33MHz z BVision jakoś to od biedy działało, ale nie powiem żeby fruwało. Druga rzecz, jest taka że dla mnie osobiście abym miał motywację ukończyć grę pod emulatorem to musi być produkcja przez duże WOW. Natomiast fanem Duke Nukem 3D, nigdy nie byłem. Może powiem coś kontrowersyjnego, ale dla mnei Duke, to najgorsza z gier komercyjnych jakie opierają się o silnik Duke
Jak już w 2003 roku wyszła wersja dla WOSa, to sprawa się lekko zmieniła, bo na Amidze w przeciwieństwie do emulatorów staram się zaliczać wszystkie tytuły, bez względu na to czy moim zdaniem są bardzo dobre czy tylko średnie. Problem w tym że Duke był średni, więc parę razy odpaliłem i zostawiłem na później. Potem od stycznia 2004 roku nie miałem już Blizzarda PPC i BVision, bo miałem AOne G4. Port Duke na AOS 4 wyszedł chyba w drugiej połowie 2005r. No i dopiero gdzieś w 2006r, gdy miałem trochę więcej czasu powiedziałem sobie "
Rafale to zbyt znana gra, by nie mieć jej na rozkładzie". Reasumując przechodziłem Duke Nukem 3D na raty pewnie z 10 lat, więc jestem najlepszym dowodem na to że nie każdy kto używał w latach 90-tych Shapeshiftera zaliczył ten tytuł na długo przed pojawieniem się pierwszego amigowego portu.
Ostatnia aktualizacja: 21.01.2022 17:50:12 przez MUFA-amigaone-pl