Osobiście nie chwaliłbym się takim portem dopóki oświetlenie nie wyglądało by przynajmniej tak:
Oczywiście Doom 3 bez bump-mappingu jest i tak niegrywalnie brzydki.
Aby ktokolwiek mógł się takim portem zachwycić to już trzeba by zrobić mish-mash silnika Doom3 i Quake3, tekstury i dodać do map statycznego ray-traceowanego oświetlenia tj. light mapy. W takim wypadku można by było uzyskać lepszą grafikę niż oryginalna gra... no bo bądźmy szczerzy, oprócz ciekawych jak na swoje czasy efekty ta gra nie była jakoś specjalnie graficznie udana
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies
(ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach.
Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy
niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki
internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.