Komentowana treść: MilkyTracker 1.03.01
[#31] Re: MilkyTracker 1.03.01

@] SKOLMAN_MWS ˇ agrEssOr [, post #30

Hmm- chyba działa całkiem przyzwoicie, to jakim cudem to miało by się dławić na Macu Mini z procem G4 1,5gh?!
[#32] Re: MilkyTracker 1.03.01

@mccnex, post #29

No dobra, czuję się wywołany do tablicy. Wyciągnąłem z szafy Miniacza (słabszego niż Twój, bo tylko 1,42 GHz), zainstalowałem MilkyTrackera, odpaliłem przykładowego 24-kanałowego XMa i pomachałem oknem tam i nazad. Jak widać - nic się nie przycina i zajętość procesora nie przekracza 85% czegokolwiek bym z oknem trackera nie robił (a jak nie macham oknem to wychodzi góra 60%).



Czy szanowni Państwo życzą sobie filmiku z G5?
8
[#33] Re: MilkyTracker 1.03.01

@recedent, post #32

Panowie, sprawdźcie swoje ustawienia Resamplingu w konfigu. To może robić dużą różnicę na wolniejszych komputerach.
2
[#34] Re: MilkyTracker 1.03.01

@recedent, post #32

O proszę. Nie wiem w takim razie. Nie znam się na Morphosie tak jak Ty. Może miałem coś nie tak poustawiane w systemie albo zwalone....? Nie dowiemy się tego, Maczka już nie mam, poszedł w dobre ręce i z pewnością jest wykorzystywany lepiej niż u mnie. MOS to z mojego punktu widzenia jest system dla geeków, fajny, ładny ale nie dla mnie
[#35] Re: MilkyTracker 1.03.01

@mccnex, post #15

Pijesz do Milky Tracker czy do Fast Tracker?
[#36] Re: MilkyTracker 1.03.01

@BuLa, post #35

Napisałem dość jasno, wczytaj się.
[#37] Re: MilkyTracker 1.03.01

@mccnex, post #36

Odpaliłem wersję 68k na A4000 z Voodoo i działa to całkiem fajnie, szczególnie w trybie miksowania bezpośrednio prze PAULE, ale jako wyjcie dźwięku można tylko wybrać PAULE, nie ma obsługi AHI słuchać można tylko 4 kanałów modułu, nawet jak ma on ich 28, co gorsza, wyciszyć można każdy kanał, ale np odsłuchać 4 ostatnie kanały po wyciszeniu wszystkich innych nie można, bo na razie słuchać można tylko 4 pierwsze kanały i to tylko przez PAULE.