Komentowana treść: Nie będzie "Dreada", będzie "Grind"
[#31] Re: Nie będzie "Dreada", będzie "Grind"

@Jacques, post #30

Ja tylko przypomnę dość istotny wyrok SN w sprawie (sygn. akt II PK 260/09):

wykonywanie obowiązków pracowniczych odbywa się na koszt pracodawcy, w ramach jego struktury organizacyjnej, z wykorzystaniem jego zaplecza technicznego i osobowego. Takim samym warunkom powinny odpowiadać prace nad projektem badawczym zwieńczone dokonaniem wynalazku, aby pracodawca miał prawo do uzyskania patentu na ten wynalazek, a także, że samo wykorzystanie w pracach badawczych wiedzy, doświadczenia i umiejętności nabytych w związku z wykonywaniem obowiązków pracowniczych nie oznacza, że projekt badawczy jest wynikiem wykonywania obowiązków ze stosunku pracy w rozumieniu art. 11 ust. 3 ustawy z dnia 30 czerwca 2000 r. - Prawo własności przemysłowej.


Warto zatem przemyśleć czy pracodawca nie leci po prostu w kulki. A jeśli tak to może by...
[#32] Re: Nie będzie "Dreada", będzie "Grind"

@_DiskDoctor_, post #31

Rozumiem, że odpowiadasz na ostatni komentarz, a nie na ten, którego tyczy się treść odpowiedzi?

A co do sedna, przydałoby się rychłe demo Grinda by rozwiać obawy o losy gry.
[#33] Re: Nie będzie "Dreada", będzie "Grind"

@Jacques, post #32

Odpowiadam na wpis w aktualnościach.
[#34] Re: Nie będzie "Dreada", będzie "Grind"

@Jacques, post #32

Czy ktoś wie, co z tym projektem się dzieje? A może upadł ?
[#35] Re: Nie będzie "Dreada", będzie "Grind"

@lukjan, post #34

Ostatnie info Tsaka z 10 Maja:

Tell me about it... For each and every map a ton of passes are required. First standard stuff like :

- Finish the map geometry.
- Finish texturing.
- Finish decorating.
- Add light levels.
- Add standard interactions and events (keys, switches, tags etc.).
- Add all enemy encounters and collectables for normal mode.
- Add enemy encounters and collectables for hard mode.
- Add secrets.

And then you also have additional passes that are specific to Grind:

- Add all text based interactions and story bits.
- Optimization pass for a500 performance (simplify geometry, break line of sight, remove decorations or enemies).
- 512+512 Ram optimization pass (remove unnecessary or low impact textures, simplify geometry/remove nodes or lines, limit type of objects and enemies used).
- Decide on 'extra decorations'.
- Adjust sector light conditions for sprite player weapon light levels (wink).

The only thing saving grace at the moment (compared to standard Doom mapmaking) is that -at least- I don't have to worry about variable floor heights and having limited wall heights allowed. But I may have to do that as well in yet another pass eventually (if the feature ever gets complete).
1
[#36] Re: Nie będzie "Dreada", będzie "Grind"

@waldiamiga, post #35

Nie mogę edytować, Grind na Amiga 40.


5
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem