bo to obraca w niwecz odwieczny porządek i równowagę w kosmosie, w której symbolem Amigi jest Giana.
a poza tym mam alergię na Mario. :P Jedyną akceptowalną wersją jest dla mnie ta z Atari, na dwóch playerów (a i to nazywało się Mario Bros., a nie jakieś Mario czy Super Duper Mario). Pewnie dlatego, że grałem w nią, zanim jeszcze dowiedziałem się, co to jest Mario i że 99% populacji szaleje na punkcie jakiegoś małego grubego wąsacza z bieda platformówki sprzed 10 lat, pocinając w nią na bieda pegazusach itp.
Wideo będzie. Ogólnie mam w planach zrobienie najbliższego odcinka cyklu "Gramy na Amidze NG" poświęconego Mario. Czyli Unext (w 100% odwzorowany wierny klon SMB ze NESa), Super Mario Clone FX (czyli klon Mario ze SNESa), plus pewnie ze cztery czy pięć innych gier z Mario, które pojawiły się na AOS4, plus na końcu oczywiście Mario 64. Nie lubię deklarować terminów, bo wiem z doświadczenia że plany swoje, a życie swoje, ale mam nadzieję że uda mi się to nagrać i zmontować jeszcze w czerwcu.
Na przenośny NDS powstał remake SM64 pod mało oryginalną nazwą Super Mario 64 DS. Różnice są niewielkie, to praktycznie ta sama gra. Co prawda zaczyna się grę Yoshim, ale później istnieje możliwość zmiany w Mariana, jego brata etc. Wspominam o tej wersji ponieważ NDS nie posiada gałki tylko klasyczny krzyżak i granie na nim nie sprawia w tym tytule większego problemu.
Na PC P200MMX@250MHz z 3dfx pod emulatorem UltraHLE było płynnie, więc natywny amigowy port powinien tym bardziej nieźle działać na takim sprzęcie jak Twój
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies
(ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach.
Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy
niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki
internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.