@dynx,
post #31
z zabezpieczeniem żeby nie uruchaniały się na kickach powyżej 1.3 i dziwactwach typu aga ..
Takie zabezpieczenie to według mnie przejaw złej woli programisty.
Ja przykładowo wspieram OCS/ECS, pisząc gry na Amigę 1200. Wymagam systemu w wersji 3.0 bo ma sporo przydatnych funkcji ułatwiających zadanie (własne wypełnianie okienek, obsługa plików formatu IFF).
Miałem sen... 2030 rok ludzie znowu tworzyli gry na amige 500 + slow, gry miodne rasowo amigowe
Ja amigowałem w latach 1995-2001 bardzo intensywnie, stąd nie widzę nic złego w wydawaniu gier na Amigę 1200 z kartą 030/040+, bo wtedy wiele takich produkcji powstawało (Blobz, Gulp, Valhalla, Lemmings 3, Zee Wolf, Jungle Strike, Tiny Troops, Worms DC itp.).
Po Amidze 500 moim zdaniem Amiga ma ciąg dalszy. Kontrowersyjny pod pewnymi względami, zgoda.
Ale Amiga 1200 była na rynku niespełna dwa lata za czasów Commodore. Potem wznowiono produkcję A1200 oraz Amigi 4000 w obudowie Tower. Ta duża Amiga miała wiele opcji rozszerzeń, tylko była droga, stąd niepopularna.
Moim zdaniem Windows już przed 1995 zaczął być bardzo popularny, natomiast Amiga była w dużej niszy.
Według mnie niech każdy pisze jak mu pasuje i wybiera platformę zgodnie ze swoim sercem i rozsądkiem. Cieszę się, że są fani Amigi 500 jak i hiper-nowoczesnych rozwiązań.
Amidze brakowało troszkę standardu w pewnym punkcie historii. Wymagania sprzętowe nowych programów też zadecydowały o takich losach naszej platformy - nie każdego było na to stać, bądź inaczej widział przyszłość.
Ostatnia aktualizacja: 07.06.2025 12:39:47 przez Hexmage960