[#33]
Re: Alien Breed 3D 2: The Killing Grounds - wersja Rebuilt
@michal_zukowski,
post #15
dodatkowo warto pociągnąć polepszone levele od Karlosa
Wkurzony Karlos sobie jeszcze trochę po ulepsza od kiedy sprzedałem info o możliwości przesuwania tekstur w pionie a której edytor nie ma.

Abu już to wrzucił do nowej wersji edytora i się chłopaki bawią.
link
A skoro w temacie AB3D to jakiś czas temu zachciało mi se sprawdzić ile edytor do TKG jest w stanie wypluć użytecznych danych by zrobić mapę do jedynki AB3D. Nie jest najgorzej i powstała pierwsza nieoficjalna mapa do jedynki. Malutki proof of concept z czterema zonami i kilkoma obcymi.
link
Przekopiować katalog LEVEL_A do katalogu levels na drugiej dyskietce AB3D czy tam instalce na twardym, src nie ruszać chyba że ktoś to chce podejrzeć źródłową mapę w edytorze do TKG przed konwersją do AB3D.
I dodatkowo granie na WASD + mysz dużo ułatwia
Wtedy jeszcze przechodziłem lamersko na kursorach ale ostatnio dziubię w dodatek Xenium Core i na klawie z myszką plus płynność idzie świetnie.