kategoria: Programy
[#31] [post oznaczony jako OT] wyświetl Re: E - UAE na MorphOSie...
[#32] [post oznaczony jako OT] wyświetl Re: E - UAE na MorphOSie...
[#33] [post oznaczony jako OT] wyświetl Re: E - UAE na MorphOSie...
[#34] [post oznaczony jako OT] wyświetl Re: E - UAE na MorphOSie...
[#35] [post oznaczony jako OT] wyświetl Re: E - UAE na MorphOSie...
[#36] [post oznaczony jako OT] wyświetl Re: E - UAE na MorphOSie...
[#37] [post oznaczony jako OT] wyświetl Re: E - UAE na MorphOSie...
[#38] [post oznaczony jako OT] wyświetl Re: E - UAE na MorphOSie...
[#39] [post oznaczony jako OT] wyświetl Re: E - UAE na MorphOSie...
[#40] [post oznaczony jako OT] wyświetl Re: E - UAE na MorphOSie...
[#41] Re: E - UAE na MorphOSie...

@Wojox, post #1

Podpinam się pod temat - "zintegrowałem" e-uae w mosie na maczku mini. Dokładnie mam na myśli odpalanie programów amigi z plików - NIE ADF-y! Z tymi nie ma problemów. Uruchamia się sam emulator ale wskazane programy na workbenchu już nie. Po doszedłem do tego, że informacja workbencha to: uae_rcli nie jest plikiem wykonywalnym.
teraz wywala:
Could`not load "Asys:RESOLVEDPATH"
obiekt nie został znaleziony
wbrun failed returncode 20

Ktoś sie może orientuje w czym problem?
[#42] Re: E - UAE na MorphOSie...

@Pero, post #41

wszystko wykonales wedlug opisu na ppa ?
http://www.ppa.pl/programy/amiga-pod-morphos-em-czyli-e-uae.html

uae_rcli juz jest wykonywalny ?

WBrun sciagnales z linku podanego na stronie z opisem ?
WBrun_fix
[#43] Re: E - UAE na MorphOSie...

@Norbert, post #42

Dokładnie tak. Walczę czały niemal dzień. Próíbowałem również zgodnie z opiem ze strony francuskiej, ale efekt mam ten sam. wszystko dobrze do WB. Nie uruchamiał się rexxmast w emulce, ale to już poprawiłem.
[#44] Re: E - UAE na MorphOSie...

@Pero, post #43

A ja się zastanawiam, czy nie lepiej byłoby zintegrować z systemem emulator Mega Driva, bo gry chyba lepiej niż na Amidze wyglądały. Kiedyś wpadł mi w ręce emulator, który śmigał na AMD 300 mhz i układzie AGP 8 MB Ram. Wiem, że to herezja, ale w sumie.
[#45] Re: E - UAE na MorphOSie...

@Ender, post #44

nie integrujcie zadnych emu z mosem, dzizas. lepiej dodajcie nowe wygaszacze ekranu OK
[#46] Re: E - UAE na MorphOSie...

@Ender, post #44

ogień piekielny Toż to herezja ogień piekielny
[#47] Re: E - UAE na MorphOSie...

@gx, post #45

Miałem na myśli taki patent jak ten Widelca.
@Wali wiem, że herezja i to przy niedzieli.
[#48] Re: E - UAE na MorphOSie...

@Ender, post #47

Mam problem z TinyLauncherem (loader dla WHDLoad), na E-UAE pod MorphOS-em wywala się z guru przy próbie wejścia do zawartości gier ECS czy AGA.
Wszystko jest idealnie poinstalowane i działa bez problemu na prawdziwej Amidze i WinUAE.

Czy ktoś miał podobny problem?
[#49] Re: E - UAE na MorphOSie...

@Jacques, post #48

Dzieje się tak wersji jit i bez jit?
Gry dla TinyLaunchera są na plikopartycji czy katalogu-dysku?
Czy nazwy katalogow/gier nie są za długie i posiadają jakieś niewłaściwe znaki?

To tak na początek.
[#50] Re: E - UAE na MorphOSie...

@Norbert, post #49

- zarówno E-UAE JIT i nie-JIT, próbowałem z 68020, 68040, różnymi opcjami kompatybilności CPU, bez znaczenia
- katalog-dysk na partycji MorphOS-a, dość spory, bo zajmuje niemal 8 GB.
- nazwy katalogów i plików są właściwe i typowe, zawartość zgrana jest z plikopartycji FFS, a sam dysk nazwany analogicznie (urządzenie CD0 o nazwie WHDLoad).

Pod WinUAE działa to bez problemu zarówno z plikopartycji, jak i po zrzuceniu zawartości jako dysk-katalog na partycję NTFS (czyli jak pod MorphOS-em na jego SFS).

Także wszystkie nazwy urządzenia i partycji się zgadzają, jednak przy próbie wejścia do danej podkategorii pod TinyLauncherem (lub re-scanu zawartości pod klawiszem F1), następuje zawieszenie jak na poniższym obrazku:



Ostatnia aktualizacja: 04.12.2018 20:19:50 przez Jacques
[#51] Re: E - UAE na MorphOSie...

@Jacques, post #50

Jeśli to katalog-dysk to uruchom snoopium czy snoopdos na Morphosie i zobacz jakich plików poszukuje TinyLauncher pod euae

A możesz ustawić, aby skanowal ramdisk w poszukiwaniu gier whdload ?
Wgraj tam jedna grę i zobacz czy się zawiesi
[#52] Re: E - UAE na MorphOSie...

@Norbert, post #51

Dzięki, powalczę
[#53] Re: E - UAE na MorphOSie...

@Jacques, post #52

Dobra, niestety nic nie pomaga i rzecz nie jest w konkretnych danych/katalogach, z których korzysta TinyLauncher na mojej instalacji. Przerzuciłem do MorphOSowego RAM: i stamtąd zamapowałem w uaerc jako dysk-katalog, nawet opróżniłem podkatalog z grami ECS i nadal TinyLauncher pod morphosowym E-UAE się wiesza przy próbie wejścia do tej kategorii lub re-scanu.
[#54] Re: E - UAE na MorphOSie...

@Jacques, post #53

Dobra.
Potestuje u siebie jak to działa u mnie.
W ostateczności podjadę do Ciebie (Wrocław?), bo nie wiadomo co masz na dysku/katalogu dla euae.
No chyba ze podesles mi to lub udostępnisz w chmurze.
[#55] Re: E - UAE na MorphOSie...

@Norbert, post #54

Dzięki. zerknij u siebie, mogę ewentualnie podesłać tę konkretną binarkę TinyLaunchera na początek.
A u mnie nie ma tam nic nadzwyczajnego, bo ta sama instalacja TinyLaunchera działa na prawdziwej Ami i na WinUAE...
[#56] Re: E - UAE na MorphOSie...

@Jacques, post #55

Status update:

wywala mi się wersja 2.2beta "coś tam".
Najnowszy TinyLauncher z serii 3.x działa pod E-UAE, tylko średnio mi odpowiada bez podziału na gry ECS, AGA, itd.

Czy ktoś ma może wersję 2.1 TonyLaunchera i mógłby udostępnić? Bo na Aminecie została zastąpiona najnowszą, a w sieci nie mogę namierzyć...
[#57] Re: E - UAE na MorphOSie...

@Jacques, post #56

Dorwałem 2.1 i wywala się identycznie jak 2.2b. Morał z tego taki, że pod MorphOS-em i E-UAE 2.x mi nie działa, a 3.x owszem. Ewentualnie ktoś może sprawdzi u siebie?
[#58] Re: E - UAE na MorphOSie...

@Norbert, post #54

@Norbert

miałeś może okazję sprawdzić TinyLaunchera 2.1 lub 2.2 u siebie pod E-UAE?
[#59] Re: E - UAE na MorphOSie...

@Wojox, post #1

Ja się też podłączę do wątku z pytaniem.

Czy u Was też tak jest, że emulator olewa ustawienie fastmem? (a właściwie to nie olewa, tylko wyświetla komunikat przy starcie: 'Unsupported fastmem size!' i przydziela emulacji coś z 300 kB FASTu) Co prawda pamięć fast na Zorro32 działa poprawnie i w jakich ilościach chcę, ale... Tak ma być? Z czego to wynika?
[#60] Re: E - UAE na MorphOSie...

@recedent, post #59

U mnie działa gdy ustawię 8 (MB) zwykłego fastu w uaerc.
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem