[#1] Hans Kloss - Agent J-23
"Wielkimi krokami" zbliża się premiera mojej nowej gry która będzie miała również wersję dla systemu MorphOS.
Tutaj mała zapowiedź.



Gra jest oparta na moim autorskim (ciągle rozwijanym) silniku napisanym w C++ oraz SDL2.
16
[#2] Re: Hans Kloss - Agent J-23

@Rafael/ARMO, post #1

O rany, czy to klon wersji z Atari/C64? Bardzo ją lubiłem. Super, powodzenia.OKOKOK
1
[#3] Re: Hans Kloss - Agent J-23

@KM_Ender, post #2

Dokładnie, choć bardziej to jest "remake" :) Ale bardzo wierny oryginałowi. I w klimacie "16 bit".
2
[#4] Re: Hans Kloss - Agent J-23

@Rafael/ARMO, post #3

Super! OK Mam nadzieję że zachowałeś pół godzinne wgrywanie się gry/levelu
1
[#5] Re: Hans Kloss - Agent J-23

@Rafael/ARMO, post #1

Jestem dozgonnym fanem Hansa Klossa, wielokrotnym widzem serialu, czytelnikiem komiksu, słuchaczem audiobooka, a także posiadaczem (na poczaktu lat 90) oryginału pierwowzoru tej gry dla Atari XL/XE. No i czy w tych warunkach mógłbym się nie cieszyć z takiego projektu? Zwłaszcza, że wiem kto go tworzy i jak to będzie wyglądało i działało (właściwie już wygląda i działa).

Przy okazji składam publiczną obietnicę (przede wszystkim sobie), że grę przejdę w wersji dla MorphOS. Na Atari jakoś nigdy mi się to nie udało. No cóż... takimi agentami jak ja wojny na pewno by się nie wygrało. szeroki uśmiech

Bardzo fajna zapowiedź, czuć klimat.
Zawsze mam ciarki gdy słyszę:
- "Towarzyszu pułkowiku, pozwólcie zameldować."
- "Mówcie."
- "J-23 znowu nadaje!"

Tak sobie myślę, że skoro już mamy tyle zrobione, tak to zgrabnie działa i wygląda to... może w jakiejś dalszej przyszłości na bazie tego kodu zrobić drugą część gry! Może udałoby się przemycić jakieś drobne nowinki, Hans by się czegoś nauczył, mógł zmieniac broń, pojawiliby się różni przeciwnicy? Fabułę można byłoby luźno oprzeć na którymś odcinku. Atarowcy popękaliby z zazdrości.
No dobra, ponosi mnie...

Na razie duże brawa dla całej ekipy tworzącej MorphKlossa. OK

Ostatnia aktualizacja: 27.05.2025 21:44:07 przez MDW
[#6] Re: Hans Kloss - Agent J-23

@Rafael/ARMO, post #1

Ktoś mnie kiedyś prosił, abym się podjął przepisania tej gry dla Amigi OCS, ale nie chciałem już gry z 8-bitowca znowu przenosić do Amigi.

Tak samo proszono mnie również o napisanie Chwata dla Amigi. Osobiście ja nie mam nic przeciwko, ale część społeczeństwa mogłaby się oburzyć
1
[#7] Re: Hans Kloss - Agent J-23

@Rafael/ARMO, post #1

Takie klimaty lubię, jak jeszcze będzie można rozwalać tych zlych niebieskookich blondasków to będzie zajefajnie.
[#8] Re: Hans Kloss - Agent J-23

@Rafael/ARMO, post #1

więcej rodzajów klocków w tych ceglastych chyba by się przydało, reszta ok
[#9] Re: Hans Kloss - Agent J-23

@tukinem, post #6

Ja myślę, że sporo gier 8-bit ma wielką grywalność, gdyby tylko dodać grafikę na poziomie Amigi, to można się pokusić o niejeden tytuł. Podobnie jak stare gry z automatów np. komnatówki ze zbieraniem kluczy.
1
[#10] Re: Hans Kloss - Agent J-23

@Rafael/ARMO, post #1

Grafikę specjalnie zachowałeś żeby była zbliżona do oryginału?
Bo jeśli nie to w razie czego służę pomocą.
[#11] Re: Hans Kloss - Agent J-23

@recedent, post #10

Grafikę specjalnie zachowałeś żeby była zbliżona do oryginału?

Tak miało być. Z grafiką w klimacie gier 16-bit.
[#12] Re: Hans Kloss - Agent J-23

@Rafael/ARMO, post #11

No wiesz, są gry w klimacie 16 bit i gry w klimacie 16 bit... :)

3
[#13] Re: Hans Kloss - Agent J-23

@Rafael/ARMO, post #1

Grafika stylem trochę przypomina Green Beret z C64
[#14] Re: Hans Kloss - Agent J-23

@Rafael/ARMO, post #11

Nie pogniewałbym się gdyby ją podrasować, tym bardziej, że Konrad proponuje pomoc. To tylko wyjdzie grze na plus, moim zdaniem.OK
[#15] Re: Hans Kloss - Agent J-23

@recedent, post #12

Ta górna to 16bit tylko, dolna to ulep
[#16] Re: Hans Kloss - Agent J-23

@Rafael/ARMO, post #1

Super!!!!
[#17] Re: Hans Kloss - Agent J-23

@recedent, post #12

no wiesz - Franko to autentyczne swojskie klimaty a R'n'T nie wyrabia się w 50fps.
zawsze można znaleźć minusy dodatnie i plusy ujemne ;)

...a a w temacie gry. To trzymam kciuki!
SDL chyba pozwala na 256 kolorów. wg mnie nawet utrzymując klimat grafiki 8bit można by tę grafikę nieco podpicować.
Trzymam kciuki. sam wiem ile zaparcia potrzeba aby skończyć projekt.
[#18] Re: Hans Kloss - Agent J-23

@Rafael/ARMO, post #1

Nie boicie się obywatelu puszczać filmu z "wiatraczkami" na YT?
2
[#19] Re: Hans Kloss - Agent J-23

@Rafael/ARMO, post #1

Fajne, ale ten Kloss ma jakiś problem z twarzą? Wygląda jak rozmazany wojak Szwejk :)
[#20] Re: Hans Kloss - Agent J-23

@aMifan, post #19

Gdybyś chciał ten tytuł wydać w boxie - odezwij się na priv OK
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem