[#1] Archi-TECH - brak odzewu po wpłacie
Cześć, mam pytanie do znających ludzi stojących za Archi-Tech.

Czy wiecie może co z nimi/nim? Dwa tygodnie temu wpłaciłem Blikiem za kartę Xt.
Wysyłka niby 24h a status nadal w "trakcie realizacji". Pisałem maila, dzwonię codziennie po dwa razy. Telefon wyłączony. Niestety zakupy można nadal u nich robić a więc konto"pęcznieje".

.....EDIT....

Ostatnia aktualizacja: 18.06.2025 11:45:40 przez pini
[#2] Re: Archi-TECH - brak odzewu po wpłacie

@pini, post #1

Kupuję dość często - nigdy problemów nie było. Czasami tylko jakieś mniejsze opóźnienia (dzień-dwa) ale zawsze wszystko docierało.
[#3] Re: Archi-TECH - brak odzewu po wpłacie

@pini, post #1

Kupowałem kiedyś xT, nie było problemu, sklep znany i istnieje nie od wczoraj. Co do "konto pęcznieje", to jednak wyprzedane towary mają dostępność = 0 (jak np. xT obecnie) i trzeba czekać na dostępność. Trochę tylko marnie, że chwilowo nie da się skontaktować.
[#4] Re: Archi-TECH - brak odzewu po wpłacie

@Jacques, post #3

No ale jak kupowałem, to do koszyka dało się wrzucić i zapłacić, bo karta była dostępna. Mój pierwszy zakup u nich też kiedyś niestety, dało się zamówić towar, którego nie mieli na stanie.
[#5] Re: Archi-TECH - brak odzewu po wpłacie

@pini, post #4

Hej. Kupowałem niedawno Pistorma CM4. Bardzo podobna sytuacja; ALE finalnie dotarły rzeczy z przeprosinami i z prezentami (licznymi). Mają podobno zmiany lokalowe; stąd problemy logistyczne i czasowe.
Mój przykład pokazuje, że intencje mają bardzo dobre.
2
[#6] Re: Archi-TECH - brak odzewu po wpłacie

@crimart, post #5

No byłoby fajnie...dlatego tu pytam bo wiem, że działają od lat. Ale COŚ się mogło stać a słowo coś jest bardzo pojemne OK, czekam....oby tylko ucierpiał mój entuzjazm związany z doposażeniem A600, którą mam w pracy gdzie mogę bez natarczywości rodziny trochę poamigować
1
[#7] Re: Archi-TECH - brak odzewu po wpłacie

@pini, post #1

Zmiana lokalu i przenosiny. Na pewno wszystko będzie ok. Trzeba się uzbroić w cierpliwość. Też czekam na dostawę.
[#8] Re: Archi-TECH - brak odzewu po wpłacie

@pong777, post #7

OK...dziękuję wszystkim za słowa otuchy

BTW. Mogliby to napisać na stronie, przy próbie zamówienia
2
[#9] Re: Archi-TECH - brak odzewu po wpłacie

@pini, post #1

Cześć.

Przepraszam, jeśli przeoczyłem maila, zyjemy ostatnio mocno w biegu. Jesteśmy w trakcie przenosin firmy tak jak juz kolega Jacek napisal w nowe miejsce, nawet firma ktora nam przeksztalcala lokal miala dosc spore opoznienie z dokonczeniem prac, pracuje kazdy z nas rowniez etatowo i braknie czasem doby. Niestety, nie jestesmy firma co istniej tydzien i znika, robimy to dla Was.
Krotko piszac, rozbudowujemy system i park maszynowy by byc wydajniejszym na dzieiejsze czasy. Dzisiaj sie na pewno odezwe, znajomi z discorda do mnie pisali zeby sprawdzic bo ktos kontaktu potrzebuje z ppa.
Jesli na maila cos przoczylem to czemu na Discord nie napisales ?
7
[#10] Re: Archi-TECH - brak odzewu po wpłacie

@Architect1200, post #9

Niestety, nie jestesmy firma co istniej tydzien i znika, robimy to dla Was.


Na szczęście! szeroki uśmiech OK
4
[#11] Re: Archi-TECH - brak odzewu po wpłacie

@Architect1200, post #9

Nie wchodźmy w dyskusję, dlaczego nie Discord skoro w danych do kontaktu jest mail i wyłączony telefon do sklepu ;)
Proszę o szybkie rozwiązanie bo macie fajne rzeczy i byłoby szkoda. Żeby nie było, samą sytuację z przenosinami/remontami rozumiem :)
4
[#12] Re: Archi-TECH - brak odzewu po wpłacie

@pini, post #1

Kilka tyg. temu zanabyłem PiStorma 500, czekałem przeszło dwa tygodnie.
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem