Wątek zamknięty
[#31] Re: Archi-TECH - brak odzewu po wpłacie

@Dorian3d, post #28

No w moim wieku, rok to czasem całe życie. Wolałbym tyle nie czekać .
2
[#32] Re: Archi-TECH - brak odzewu po wpłacie

@Duracel, post #31

Jak dla mnie robienie burzy w szklance wody. Sam kupiłem (znany portal aukcyjny), również dłużej czekałem, mam. Kontakt nigdy się nie urwał, wszystko wyjaśnione w spokojnej atmosferze.
Wiadomo, większość chciałaby na już ale w życiu (część z nas ma go sporo za sobą) jest jak jest.
3
[#33] Re: Archi-TECH - brak odzewu po wpłacie

@betonumysłowy, post #32

Myślę, że w większości przypadków podobnych do tego, problemem nie jest dłuższe czekanie o tydzień czy nawet dwa, o ile u podstaw leży informacja.
2
[#34] Re: Archi-TECH - brak odzewu po wpłacie

@Jacques, post #33

Przez wszystkie lata nauczyłem się jednego. Jeśli chodzi o większe zakupy, zawsze po wpłaceniu pieniędzy na konto sprzedającego kontaktuję się z nim telefonicznie żeby potwierdził deklarowany termin dostawy/poinformował o czasowej obsuwie nawet jeśli na stronie nie ma takiej informacji.
W ten sposób uniknąłem wielu nerwów i zbędnych siwych włosów.

Ostatnia aktualizacja: 25.06.2025 12:15:56 przez betonumysłowy
1
[#35] Re: Archi-TECH - brak odzewu po wpłacie

@betonumysłowy, post #34

A nie lepiej przed zakupem się skontaktować zamiast po wpłaceniu?

Ja w przypadku Allegro i większych zakupów lub gdy są jakiekolwiek obawy o rzetelność/terminowość lub możliwość uszkodzenia przedmiotu w transporcie, dopłacam do przesyłki pobraniowej To bardziej motywuje do wysyłki, a w dodatku jakby było coś wyraźnie nie tak z opakowaniem, nie odbieram, nie płacę i po temacie zamiast się użerać.

Ostatnia aktualizacja: 25.06.2025 13:05:26 przez Jacques
2
[#36] Re: Archi-TECH - brak odzewu po wpłacie

@Jacques, post #35

Na Allegro kupuję w dużych sklepach/u sprawdzonych sprzedawców którzy zazwyczaj mają towar w magazynie.
Gdy okazuje się inaczej to po prostu anuluję wpłatę (najczęściej kolejnego dnia wraca na moje konto)/dogaduję się na wydłużony termin realizacji.
Przesyłek pobraniowych nie uznaję. Jeśli zachodzi opcja czegoś naprawdę delikatnego lub wiekowego najczęściej umawiam się na odbiór osobisty z gotówką do ręki po sprawdzeniu przedmiotu.
1
[#37] Re: Archi-TECH - brak odzewu po wpłacie

@betonumysłowy, post #34

Z pong777 jest konta telefoniczny nie możliwy po zakupie na allegro (JacekkK84)
Dzwoniłem z 20 raz zapomnij że się dodzwonisz ( przez dwa tygodnie )

------------------------------------------------------------------------------------------------------


Ja polecam https://www.lotharek.pl/ dzwonisz odbiera normalny gość profesjonalista .





Ostatnia aktualizacja: 25.06.2025 16:30:29 przez Dorian3d
3
[#38] Re: Archi-TECH - brak odzewu po wpłacie

@Dorian3d, post #37

Jest możliwy jak najbardziej ale preferuję kontakt mailowy/forumowy/discordowy. Pracuję na etacie i mam pacjentów więc jestem często niedostępny na telefonie. Sklep jest drugą i raczej hobbystyczną działalnością co nie znaczy że traktuję go po macoszemu. Oprócz tego działam nadal w lokalnych sieciach przewodowych i radiowych, monitoringu, pilnuję serwerowni, jestem wiejskim rolnikiem i potrójnym ojcem. Mimo tego 94-98% przesyłek które ja realizuję wysyłam do 24h od chwili zamówienia łącznie z sobotami i niedzielami/świętami.
12
[#39] Re: Archi-TECH - brak odzewu po wpłacie

@pong777, post #38

Zawsze można obdzwonić w innym terminie .
2
[#40] [post oznaczony jako OT] wyświetl Re: Archi-TECH - brak odzewu po wpłacie
[#41] Re: Archi-TECH - brak odzewu po wpłacie

@dynx, post #40

Ogólnie to proponuję zamknąć ten dziwaczny wątek. Panowie architect i jego klient dogadali się, a teraz to jakieś gorzkie żale wychodzą i dyskusja powoli zaczyna zyskiwać potencjał niezłego flamewar, na dodatek bardzo szkodliwego dla naszego środowiska (bo dotyczy osób aktywnie działających).
11
[#42] Re: Archi-TECH - brak odzewu po wpłacie

@wali7, post #41

Mówisz i masz.
11
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem