[#48]
Re: cybergraphics.library
@kiero,
post #36
Kiero, a czy w Twoim benchmarku używasz graphics.library czy cybergraphics.library? Mój kod przykładowy to był program, który animował piłeczki posiadające prędkość i przyspieszenie. BltMaskBitMapRastPort(), który jest chyba źle napisany bo bardzo wolny daje ze 20 kul 16x16 w zadowalającej prędkości, a BltBitMapRastPort() daje dość sporo, bo z nawet 80 kul w rozsądnej prędkości, ale nie może być użyty z obiektami, które się poruszają na tle.
Wyczytałem, że BVision ma prędkość 800MB przesyłu danych na sekundę (dla porównania Blitter ma 2MB na sekundę). Ale nie sprawdza się to w praktyce z użyciem tych funkcji systemowych (przynajmniej w moim przypadku).
P.S. Twój double-buffering z użyciem AllocScreenBuffer()/ChangeScreenBuffer() działa bardzo dobrze.
Ostatnia modyfikacja: 24.01.2009 16:19:21