@QUAD, post #2
Jak wielka jest to agonia, oceńcie sami i skomentujcie. Ale proszę - konstruktywnie.
@Umpal, post #1
Straszne nieprzyjemnie zrobiło się ostatnio na forum w niektórych wątkach, wiec postanowiłem zrobić coś, co może chociaż na chwilę pozytywnie skupi nasze umysły na komputerze, dla którego się tutaj schodzimy, a nie na wyżywaniu się w ten czy inny sposób.
@Umpal, post #1
@agrajek, post #3
Sprawdzone i jest tak samo jak na A4K/060,działa identycznie i zwalnia do 10 klatek :)
Sporo sztuczek z oryginału można zrobić w amosie.
No i mamy kolejny projekt na Retrokomp OK
@Umpal, post #8
@Umpal, post #8
To, czego Amiga potrzebuje, to nie kolejnego projektu, a ukończenia obecnych OK
@Umpal, post #1
@selur, post #13
@Umpal, post #15
@selur, post #16
@Umpal, post #17
@agrajek, post #18
@Umpal, post #15
@selur, post #13
@Umpal, post #15
@teh_KaiN, post #24
Cebularze wprowadzili w nasze srodowisko wyscig szczurow i zazdrosc a wszyscy to niestety powielaja. Nie wiem czy na demoscenie tez to wystepuje ale nie jest to zachecajace dla nowych.
@Umpal, post #19
To nie jest gra. To nawet gry nie udaje.
APPATH$="Agonia:"
For I=1 To 9
N$=Str$(I)
N$=Right$(N$,1)
Load Iff APPATH$+"Gfx/owl_0"+N$+".iff",2
Screen Hide
Get Bob 100+I,0,0 To 32,87
Next I
For I=10 To 16
N$=Str$(I)
N$=Right$(N$,2)
Load Iff APPATH$+"Gfx/owl_"+N$+".iff",2
Screen Hide
Get Bob 100+I,0,0 To 32,87
Next I
For I=1 To 9
N$=Str$(I)
N$=Right$(N$,1)
Load Iff APPATH$+"Gfx/agony_water0"+N$+".iff",2
Screen Hide
Get Bob 10+I,0,0 To 288,32
Next I
For I=10 To 12
N$=Str$(I)
N$=Right$(N$,2)
Load Iff APPATH$+"Gfx/agony_water"+N$+".iff",2
Screen Hide
Get Bob 10+I,0,0 To 288,32
Next I
Load Iff APPATH$+"Gfx/Agony_tree.iff",2
Get Bob 6,0,0 To 334,192
Load Iff APPATH$+"Gfx/Agony_net.iff",2
Get Bob 5,0,0 To 256,128
Load Iff APPATH$+"Gfx/Agony_tree2.iff",2
Get Bob 4,0,0 To 178,191
Load Iff APPATH$+"Gfx/Agony_tree3.iff",2
Get Bob 3,0,0 To 268,192
Load Iff APPATH$+"Gfx/Agony_bgnd2.iff",2
Get Block 1,0,0,288,192
Screen Hide 2
Screen Open 1,288,192,32,Lowres : Flash Off : Curs Off
Screen Display 1,140,60,,
Get Palette 2
Double Buffer : Rem // Włącz podwójne buforowanie ekranu
Autoback 0 : Rem // Przejdź na trym manualny (1= półautomatyczny, 2 = automatyczny)
T1=Timer : Rem // Pobierz aktualny czas
FPS=0 : Rem // Wyzeruj licznik klatek/s
X1=300: Rem // Ustal pozycję tła w osi X
X2=320 : Rem // Ustal pozycję pierwszego planu w osi X
WATER=10 : Rem // Przypisz numer pierwszej klatki animacji wody
OWL=100 : Rem // Przypisz numer pierwszej klatki animacji sowy
Ink 3 : Gr Writing 0 : Rem // Ustaw kolor nr 4 i wyłącz tło spod tekstu
Do : Rem // ...roboty! ;-)
Inc FPS : Rem // Zwiększ licznik klatek/s
T2=Timer : Rem // Do obliczania czasu i wyliczania FPS
T3#=T2-T1 : Rem // Odejmij różnicę w czasie, jaki upłynął
If A=0 : Rem // Jeśli nieparzysta zmień na następną klatkę animacji wody (co daje co 4 ramkę)
Inc WATER : If WATER=23 : WATER=11 : End If
End If
Inc OWL : If OWL=117 : OWL=101 : End If : Rem // Zwiększ klatkę animacji sowy
If X1=-160 : X1=300 : End If : Rem // Jeśli tło wyszło poza ekran umieść je z powrotem
X2=X2-3 : If X2<-735 Then X2=320 : Rem // Przesuń pierwszy plan o 3 piksele
If T3#=>50 : Rem // Minęła sekunda, przekaż ilość klatek/s
F$=Str$(FPS) : Rem // Zamień liczbę na ciąg tekstowy
T1=Timer : Rem // Pobierz aktualny czas
FPS=0 : Rem // Wyzeruj licznik klatek/s
End If
A=I mod 2=0 : Rem // Oblicz resztę z dzielenia...
If A=0 : Rem // ...jeśli nieparzysta
Put Block 1 : Rem // Wstaw nieruchome tło
Paste Bob X1,0,4 : Dec X1 : Rem // Drzewo w tle
Paste Bob X2,64,5 : Rem // Sieć rybacka
Paste Bob 10,64,OWL : Rem // Sowa
Paste Bob X2+250,1,3 : Rem // Koślawe drzewo na pierwszym planie
Paste Bob X2+400,0,6 : Rem // Drzewo + łódź na pierwszym planie
Paste Bob 0,160,WATER : Rem // Fale
Text 6,8,F$ : Rem // Wyświetl FPS
Screen Swap : Wait Vbl : Rem // Zamień ekran logiczny z fizycznym i zaczekaj na ramkę
Else : Rem // ...jeśli parzysta
Put Block 1 : Rem // Wstaw nieruchome tło
Paste Bob X1+1,0,4 : Rem // Drzewo w tle
Paste Bob X2,64,5 : Rem // Sieć rybacka
Paste Bob 10,64,OWL : Rem // Sowa
Paste Bob X2+250,1,3 : Rem // Koślawe drzewo na pierwszym planie
Paste Bob X2+400,0,6 : Rem // Drzewo + łódź na pierwszym planie
Paste Bob 0,160,WATER : Rem // Fale
Text 6,8,F$ : Rem // Wyświetl FPS
Screen Swap : Wait Vbl : Rem // Zamień ekran logiczny z fizycznym i zaczekaj na ramkę
End If
Loop@Umpal, post #28
@Umpal, post #1