@Hexmage960, post #30
@Hexmage960, post #32
@docent, post #33
To ja nie rozumiem, co polecasz? Zastosowanie c2p? zastosowanie Akiko do mirrorowania bitplanow? Nie napisales tego w jasny sposob.
Poza tym jaka oszczednosc? Powtarzam ponownie - Akiko nie konwertuje chunky to planar w wielu krokach, tylko w jednym - na wejsciu chunky na wyjsciu planar - nie bedzie zadnej oszczednosci bo nie ma zadnych posrednich krokow, do ktorych masz dostep.
; Wersja dla Amigi CD32 include 'graphics/gfxbase.i' xref GfxBase ; baza graphics.library (V40) movea.l GfxBase,a6 movea.l gb_ChunkyToPlanarPtr(a6),a2 ; a0: początek bufora pikseli chunky ; a1: koniec bufora pikseli chunky loop: move.l (a0),d0 ror.w #8,d0 swap d0 ror.w #8,d0 move.l -(a1),d2 ror.w #8,d2 swap d2 ror.w #8,d2 move.l d2,(a0)+ move.l d0,(a1) cmpa.l a0,a1 bgt.s loop rts
@Hexmage960, post #34
@Krashan, post #35
Poza tym nie wiem na jaki konfig pisze Kefir, ale nie sądzę, żeby ograniczał się do CD32.
@Hexmage960, post #34
Nie polecam c2p. Napisałem tylko, że jeśli autor wątku pisze dla Amigi CD32, może wspomóc się Akiko.
A po co jest potrzebny dostęp do kroków pośrednich? Jeśli jest Akiko to po prostu pracujemy na chunky robiąc odbicie na pikselach chunky:
@Hexmage960, post #36
Później zaproponowałem użycie Akiko, które przyśpiesza operacje typu odbicie lustrzane i wiele innych.
@docent, post #37
No jak to nie polecasz. Jesli piszesz, ze autor moze sie wspomoc akiko, ktore sluzy tylko do konwersji c2p, to co to oznacza?
Co do przykladu, to gdzie w nim jest wykorzystane Akiko?
@Hexmage960, post #39
Poleciłem tryb chunky tylko w przypadku, gdy jest dostępne AKIKO. Wówczas c2p nie ma!
W przeciwnym przypadku nie polecałem c2p, tylko rozwiązanie planarne.
Ileż można to powtarzać?
Przeczytaj dokładnie tamten post.
Kończę wypowiadać się w temacie.
@docent, post #40
Przeczytalem - zamiesciles kod, ktory jest duzo wolniejszy od zwyklej petli typu move.b (a0)+, -(a1), w naglowku ma napisane wersja na cd32, w kodzie sa komentarze nt chunky pixeli, ale nie ma w nim sladu z uzycia Akiko do konwersji.
@Hexmage960, post #41
@teh_KaiN, post #42
@Hexmage960, post #41
AKIKO akceleruje dowolne operacje na grafice chunky, w tym:
•mapowanie pikseli,
•obracanie kolejności
•przemieszczanie pikseli
•transpozycja,
•itp.
@teh_KaiN, post #42
@Kefir_Union, post #45
@docent, post #48
@Kefir_Union, post #49
Animacja jest od linii 192 odbiciem w pionie i poziomie.
@Hexmage960, post #50
@Kefir_Union, post #52
@Kefir_Union, post #57
@Kefir_Union, post #58
@Kefir_Union, post #57