@rafgc, post #2
No to fajnie, że są jakieś owoce, może się przyda.
@Minniat_Planet, post #3
@rafgc, post #4
@Minniat_Planet, post #7
@snajper, post #8
@Minniat_Planet, post #1
#include "view.h" int main(void) { return 0; }
@asman, post #11
- Na jakim kickstarcie odpali się gra, zrobiona przy pomocy GameX, bo nie ma takiej informacji.
- Na jakich kompilatorach biblioteka była sprawdzana i na jakich się nie kompiluje.
- Czy obiekty są kompilowane z informacjami debugowymi, czy to są wersje finalne ( z włączonymi optymalizacjami ) do podlinkowania.
Brakuje inkluda w gameport.c do gameport.h. Zresztą jest to jedyny plik nagłówkowy, który się kompiluje bez zależności, nie rozumiem dlaczego klient ( ten co pisze grę na podstawie GameX) ma się zastanawiać dlaczego nie kompiluje mu się nawet prosty projekt typu:
Przecież jak dobrze rozumiem w założeniu GameX ma ułatwiać a nie utrudniać tworzenie. Klient powinien dodać plik nagłówkowy i nie powinien się martwić jakich includów brakuje do kompilacji.
@asman, post #13
@Minniat_Planet, post #14
@Minniat_Planet, post #15
@selur, post #16
"Dla kogo i po co ja to pisze?"
@selur, post #16
@rafgc, post #18
@selur, post #19
@selur, post #19
@szumekjac, post #23
@selur, post #26
@selur, post #19
Jak ktos lubi sobie tworzyc dla samego tworzenia, to ok jego sprawa ale niech nie liczy na poklask wszystkich, bo na moj liczyc nie moze.
@michalmarek77, post #22