@vojo, post #1
Brak tablic wielowymiarowych
czy niemożność zadeklarowania zmiennej w środku funkcji
@gx, post #4
pamiec jest jednowymiarowa i bez problemu mozna zrobic dostep dwu, trzy... wymiarowy
bo E uczyc tworzenia kodu czytelnego
tablica[x][y] := ...
@vojo, post #1
statków kosmicznych: myśliwce, krążowniki, bombowce lub pancerniki
@vojo, post #7
Z innych bolączek E moge wymienić niemalże kompletny brak wsparcia dla typów float/double
moim zdaniem sie trochę wyklucza...
niż kombinowac z własną implementacją, która nigdy nie bedzie tak czytelna jak operator[][]
@RadoslawF, post #9
@gx, post #10
@vojo, post #11
@RadoslawF, post #9
Jako starego znawcę militariów drażni mnie takie pomieszanie z poplątaniem czyli bombowiec między krążownikiem i pancernikiem.
Ewentualnie skorzystaj z nazewnictwa ze starszych klonów tej gry,
tu polecam napisaną w AMOSie ColonizationConquest.
@fazior, post #16
@OSH, post #17
@RadoslawF, post #19
Co do sensu występowania w grze bombowca to znasz jakiś popularny cykl SF w którym poza pancernikami, krążownikami i niszczycielami występują bombowce ?
@RadoslawF, post #19
@Skotos, post #27