@selur, post #28
@Skotos, post #27
StarWars nie trzyma się tego kompletnie, tam X-Wing lata po Galaktyce jak poparzony
a Star Destroyer - ogromny super niszczyciel (!)
Latanie myśliwcami po galaktyce to bajka nie przystająca moim zdaniem do przyzwoitych standardów SF.
@OSH, post #32
Latanie myśliwcami po galaktyce to bajka nie przystająca moim zdaniem do przyzwoitych standardów SF.
Powiedz to ludziom grającym chociażby w Elite czy Freelancera.
@selur, post #28
@Hextreme-Attic, post #31
PROC getPlanet(x, y) DEF pl:PTR TO planet, index index := x+ (y*20) pl:= planets [ index ] ENDPROC pl
@RadoslawF, post #34
@RadoslawF, post #38
@OSH, post #39
@OSH, post #39
@RadoslawF, post #42
@RadoslawF, post #42
Myśliwiec z założenia ma być szybki i zwrotny bo służy do zwalczania myśliwców przeciwnika. Dołożenie mu dodatkowych silników umożliwiających loty między systemowe zwiększa jego masę i ogranicza zwrotność oraz czas uzyskiwania maksymalnej prędkości.
myśliwiec to takie maleństwo gdzie pilot siedzi przypięty do fotela, przy długich lotach między systemowych trzeba mu znaczne powiększyć kabinę, zbudować sypialnie, kuchnie, spiżarnię oraz co najważniejsze toaletę.
O ile nie protestuje przeciwko małym jednostkom które w pewnych okolicznościach mogą zagrozić dużym okrętom (przykładowe kutry torpedowe ze świata HH) to protestuje przeciwko nazywaniu ich bombowcami. Bombowiec to taki latający sprzęt który zrzuca bomby lub podobne wynalazki z góry na dół, w kosmosie jest to nie bardzo wykonalne. A jak będzie strzelał rakietami to już lepsza będzie nazwa rakietowiec, ale i tak będę preferował nazwę kuter rakietowy.
@RadoslawF, post #45
@OSH, post #44
@gx, post #41
w E nie ma CONST lub ENUM, a nie lepiej tablice rozszerzyc do 32 i zamiast mnozenia zrobic przesuniecie bitowe... i gdzie kontrola zakresow x, y ?
@vojo, post #54