[#1] NAPALM w 640x400, AB3DII-TKG w full-screen :)
Wygodna gra na prawdziwej Amidze w Napalm w wysokiej rozdzielczości 640x400, jak i Alien Breed 3D2: The Killing Grounds w full-screen jak najbardziej jest możliwa. Mam zakupione turbo z 68040 na pokładzie, nie jestem pewien czy jest podkręcone, ale spokojnie radzi sobie z tymi grami w tych trybach, nawet lepiej niż moja karta z 68060. Także wygodna gra w te gry jest możliwa!

Przy Napalm warto włączyć ekran NTSC - chyba jest nawet szybciej.

Ja kiedyś zaliczyłem kampanię Napalm ludźmi, jak również Alien Breed 3D II przeszedłem, ale teraz z miłą chęcią wrócę do tych gier, żeby delektować się tymi fantastycznymi grami na Amigę. No i pozostała kampania robotów. Ktoś z Was również uzyskał dobrą prędkość działania tych gier?
[#2] Re: NAPALM w 640x400, AB3DII-TKG w full-screen :)

@Hextreme-Attic, post #1

Dla jednych 60fps to standard, a innym 15 fps będzie się wydawało płynne...
[#3] Re: NAPALM w 640x400, AB3DII-TKG w full-screen :)

@KingJulian, post #2

Gra jest naprawdę wygodna. Wcześniej rozgrywka w wysokiej rozdzielczości w Napalm była wręcz niemożliwa. Na pewno jest więcej niż 15 fps, myślę że około 30 fps. Szczególnie Napalm teraz bardzo mi się spodobał, gra się wygodnie w 640x400, bardzo się z tego powodu ucieszyłem.
[#4] [post oznaczony jako OT] wyświetl Re: NAPALM w 640x400, AB3DII-TKG w full-screen :)
[#5] [post oznaczony jako OT] wyświetl Re: NAPALM w 640x400, AB3DII-TKG w full-screen :)
[#6] [post oznaczony jako OT] wyświetl Re: NAPALM w 640x400, AB3DII-TKG w full-screen :)
[#7] [post oznaczony jako OT] wyświetl Re: NAPALM w 640x400, AB3DII-TKG w full-screen :)
[#8] Re: NAPALM w 640x400, AB3DII-TKG w full-screen :)

@Hextreme-Attic, post #1

Alien Breed 3D2: The Killing Grounds w full-screen


A widziałeś jak działa dopalony TKG z Super Slave? Na tym filmiku jest porównanie wersji standardowej i Super Slave. Grę odopaliłem na Apollo 040/40 MHz - link
[#9] Re: NAPALM w 640x400, AB3DII-TKG w full-screen :)

@Andrzej Drozd, post #8

Rzeczywiście jest jeszcze szybciej. A skąd mogę pobrać ten Super Slave? Jeśli to jakaś tajemnica to proszę prześlij odpowiedź na priv ;) Czy wiesz, że klawiszami ( ) z klawiatury numerycznej można zmniejszyć detale i zwiększyć prędkość gry? To i Super Slave i pewnie będzie super-zabawa :)
[#10] Re: NAPALM w 640x400, AB3DII-TKG w full-screen :)

@Hextreme-Attic, post #3

Liczyłeś ?
[#11] Re: NAPALM w 640x400, AB3DII-TKG w full-screen :)

@michalmarek77, post #10

Nie, to tak na oko. Chyba wystarczy już opis, że "gra się wygodnie" i "wcześniej gra była wręcz niemożliwa"... Napalma znam nie od dziś.
[#12] Re: NAPALM w 640x400, AB3DII-TKG w full-screen :)

@Hextreme-Attic, post #9

Tu jest news na PPA - http://www.ppa.pl/aktualnosci/przyspieszony-alien-breed-3d-ii-dla-whdload.html
A tu jest link do dopalacza - link

Dopalacz potrzebuje TKG w wersji WHDLoad. Znajdziesz ją w Google pod "whdownload". Następnie przekopiuj pliki z dopalacza do gry i już. :)
[#13] [post oznaczony jako OT] wyświetl Re: NAPALM w 640x400, AB3DII-TKG w full-screen :)
[#14] Re: NAPALM w 640x400, AB3DII-TKG w full-screen :)

@Andrzej Drozd, post #8

Bez jaj panowie, obie te wersje to jakis klatkujacy bohomaz.....szkoda oczu i błędnika....
[#15] Re: NAPALM w 640x400, AB3DII-TKG w full-screen :)

@michalmarek77, post #14

Weź Pan ta ręka bo psem poszczuja i na policjo zadzwonia! :D
Do konsol, sio! :D
[#16] Re: NAPALM w 640x400, AB3DII-TKG w full-screen :)

@michalmarek77, post #14

Komfort dla każdego ma odmienne znaczenie - pewnie jak Amiga ;). Jeden lubi hotele i plażę, drugiemu wystarczy domek wypoczynkowy itd. ;) Jednak nie zgodzę się, żeby powolna animacja wpływała w jakikolwiek sposób negatywnie na wzrok. Poza tym wersja Super Slave jest z tego co widzę naprawdę szybka (w filmie na Youtube tylko rozmywa się animacja, tak nie wygląda animacja w TKG w realu!).
[#17] Re: NAPALM w 640x400, AB3DII-TKG w full-screen :)

@Andrzej Drozd, post #12

Dziękuję, przetestuję!
[#18] Re: NAPALM w 640x400, AB3DII-TKG w full-screen :)

@Andrzej Drozd, post #15

Niegrywalne IMHO...
Inna rzecz, ze na konsolowym forum, jeden z uzytkownikow takze ppa, ladnie opisal swoje ulubione gry w temacie Top 20 Gier ever Top 8 z 20 :)
[#19] Re: NAPALM w 640x400, AB3DII-TKG w full-screen :)

@michalmarek77, post #18

Jedna sprawa wyjaśnienia: ja przepadam za wszelkimi grami ze wszelkich epok. Nie uznaję starzenia się elektroniki (i mam chyba u Ciebie sprzymierzeńca, bo z tego co czytam Ty również lubisz gry z różnych epok). W zasadzie to każda gra, z którą miałem kontakt była miłością od pierwszego wejrzenia :) Tak się złożyło, że moim ulubionym gatunkiem stał się RTS (Real time strategy).

Faktem jest, że na nowym turbo w Napalm gra się wyjątkowo fajnie. W Alien Breeda 3D II ciut gorzej, bo to FPS. Ale Napalm miodzio! Zapewniam Cię, że mam w graniu w te gry maksimum radości.
[#20] Re: NAPALM w 640x400, AB3DII-TKG w full-screen :)

@michalmarek77, post #18

Niegrywalne IMHO...


Ale co to znaczy niegrywalne? Ludzie tą grę przechodzili na CD32, na małym oknie z detalami 2x2 i wyłączoną podłogą oraz sufitem. :)

A jak dla ciebie jest niegrywalne, to odpal sobie na zablurowanym WinUAE.
Ja tam wolę mniej klatek, monitor pal i prawdziwą A1200. Bo tak. :)
[#21] Re: NAPALM w 640x400, AB3DII-TKG w full-screen :)

@Andrzej Drozd, post #20

nie, źle zrozumiałeś... Przeczytaj jeszcze raz post, na którego odpowiedzią jest "niegrywalne". I w sumie trudno się nie zgodzić. OK
[#22] Re: NAPALM w 640x400, AB3DII-TKG w full-screen :)

@Andrzej Drozd, post #8

Wow, na pierwszym jest ok. 6fps a na drugim na oko 2x wiecej. Jak to dziala?
[#23] Re: NAPALM w 640x400, AB3DII-TKG w full-screen :)

@_arti, post #22

Dokładnie, spore przyśpieszenie OK Może ktoś przetestować na 060 ?

Ostatnia aktualizacja: 31.08.2013 13:36:26 przez PrzemasIII
[#24] Re: NAPALM w 640x400, AB3DII-TKG w full-screen :)

@_arti, post #22

Jest duużo szybciej i chyba chodzi o procedurę C2P. Znalazłem w czeluściach mojego twardego dysku program o nazwie TKG Turbo Patch, jednak działa on tylko z oryginalnym executable. Podejrzewam, że wersja piracka pod WHDLoad korzysta z czegoś na kształt tego patcha. Teraz można spokojnie pogrywać, choć bardziej ciągnie mnie Napalm. Ja przeszedłem obie gry na 030.

P.S. Na 060 tak jak wspominałem, jest ciut wolniej.
[#25] Re: NAPALM w 640x400, AB3DII-TKG w full-screen :)

@Hextreme-Attic, post #24

Też mam 040 i też jestem pozytywnie zaskoczony wydajnością tego procka w grach, szczególnie z GFX bardzo ładnie współpracuje, ale dla czego pod 060 masz ciut wolniej, tego nie kumam?!
Taki objaw masz pod Napalmem? Bo TKG 2 na pewno chodzi szybciej szczególnie z wspomnianymi patchami!
[#26] Re: NAPALM w 640x400, AB3DII-TKG w full-screen :)

@Hextreme-Attic, post #1

]a kiedyś zaliczyłem kampanię Napalm ludźmi,


W której sekundzie gry na Twoim konfigu zlatuje się chmara czołgów przeciwnika. Mówię tutaj o drugiej misji dla ludzi.
[#27] Re: NAPALM w 640x400, AB3DII-TKG w full-screen :)

@Mufa, post #26

Gram właśnie w tę misję i pierwsza grupa czołgów (3 jednostki) pojawia się w 40 sekundzie czasu gry (według licznika w lewym górnym rogu). Potem ataki są regularne, troszkę czołgów i piechoty robotów pojawia się co krótki czas.

Ja w tej misji buduję elektrownię, koszary i szkolę kilka sztuk bazookerów, na ile pozwalają kredyty. Rafinerii nie ma co budować, bo nie ma wież z ropą. Następnie ustawiam jednostki według zasięgu rażenia przed bazą.

Sympatycznie gra się na 040. Podmieniłem jeszcze procedurę c2p na "cpu040" (plik tekstowy c2p w katalogu Setup z gra) i gra wydaje się jeszcze szybsza - gram w wysokiej rozdzielczości, prędkość bardzo zadowalająca :)

P.S. Właśnie misję zaliczyłem - w czasie 2:55 sekund :) Straciłem chyba tylko jednego bazookera. A nie, straciłem 2 jednostki piechoty, a zniszczyłem 10 jednostek piechoty i 16 pojazdów wroga.

Ostatnia aktualizacja: 01.09.2013 20:10:59 przez Hextreme-Attic
[#28] Re: NAPALM w 640x400, AB3DII-TKG w full-screen :)

@Hextreme-Attic, post #27

No niestety na X1000 nie jest tak łatwo. Faktycznie z tego co piszesz to na 040 gra ię przyjemnie (chociaż gdy ja miałem 040/33Mhz plus karta graficzna, to wydawało mi się że jest trochę za wolno). PA6T to jednak nie 040 czołgi zapierniczają niczym bolidy F1, pojawiają się już w 30 sekundzie, od razu w liczbie około 20 sztuk. Nie wiem czy jest możliwe w ogóle przejście tej misji na tym konfigu, ale spróbuję jeszcze wyłączyć JITa.
[#29] Re: NAPALM w 640x400, AB3DII-TKG w full-screen :)

@Mufa, post #28

Odświeżam wątek bo testuję Napalma (jak również kilka innych gier typu FPS) na mojej karcie Blizzard 1260 z procesorem 060 i udało mi się uzyskać bardzo zadowalający efekt. Eksperymentowałem z konwersją C2P i konwerter Lucy oraz Azure działają fajnie (plik tekstowy "Setup/C2p" w katalogu z grą zawiera ścieżkę do konwertera).

Gloom chodzi spokojnie na całym ekranie w skali 1x1, bardzo płynnie. Tak samo Genetic Species, przy ciut mniejszym okienku chodzi również płynnie. Alien Breed 3D II chodzi również dobrze (wersja WHDLoad 1.1), choć w paru momentach ciut przytnie.

Ale w związku z tematem mam pytanie do posiadaczy kart graficznych, szczególnie BVision - czy udało Wam się uzyskać dobrą płynność tych gier przy użyciu tej karty oraz CGX v3 lub v4? A może ktoś testował Napalma pod AmigaOS4.0? Dziękuję za odpowiedź. Pytam, bo zastanawiam się nad sprzedażą mojej karty PPC oraz BVision z kabelkiem i dyskietkami, ponieważ nie udaje mi się dobrze skonfigurować tych kart. Stawiam na M68k i AGA (oraz może w przyszłości karta graficzna dla A4000).
[#30] Re: NAPALM w 640x400, AB3DII-TKG w full-screen :)

@Hexmage960, post #29

Na moim 060/75 i Voodoo III ŚMIGA pięknie. Używam TKG RTG. Dodam jeszcze, że na tym konfigu GLQuake w timedemo demo 3 daje mi 20,2 fps w 320x480. Używam MMUlib i najnowszego spatchowanego Warp 3d.
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem