[#61] Re: NAPALM w 640x400, AB3DII-TKG w full-screen :)

@jarecki130, post #60

Nie działa? Trochę dziwne!

WOS odpalać pod MOSEm Power-UP OK
[#62] Re: NAPALM w 640x400, AB3DII-TKG w full-screen :)

@twardy, post #58

No zasuwa pięknie OK

BlitzQuake ma jeszcze parę bajerów jak lepsze animacje nieba, dodatkowe efekty związane z paletą RGB itp.

ustaw sobie proporcjonalną rozdziałkę chyba 512x384 (lub coś koło tego) i powinno wyglądać jeszcze lepiej ok, racja
[#63] Re: NAPALM w 640x400, AB3DII-TKG w full-screen :)

@Lokaty, post #59

te flary to zwykły artefakt z glquake'a
trzeba wpisać: gl_flashblend 0
i gra wygląda prawidłowo

przy okazji tak w Quake1, Quake2 a nawet w Half-Life i wszystkich grach na tych silnikach trzeba wpisać: gl_rounddown 0
aby mieć tekstury w pełnej rozdzielczości
[#64] Re: NAPALM w 640x400, AB3DII-TKG w full-screen :)

@XoR, post #63

Nie jestem pewien czy mówimy o tym samym. Chodzi mi o rozbłyski generowane przez pociski - w GLQuake są one blade i matowe, natomiast w BlitzQuake są świetliste, posiadają znacznie żywszą paletę.
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem