@sVC6MWEk, post #27
Po namyślę jednak, wykażę się zdrowym rozsądkiem -- idę przygotować wersję WHDLoad i osobno ADF dla zwykłych AMIG, bo jakbym teraz wrzucił spolszczenie na ADF to niestety tak się składa,że Flashback prosiłby o oryginalny kod z instrukcji obsługi -- zrobię SZTYWNEGO patcha na zabezpieczenie na pliku, żeby osoby, mające Amigi bez rozszerzeń pamięci też z przyjemnością pograli bez potrzeby użycia magicznego programu WHDLoad i jego pliku slave, który nie zawiera żadnego oryginalnego kodu z gry, ale zrobi to samo co mój sztywny patch, tylko tymczasowo, w pamięci FAST, bo program genialnie skopiuje niezmodyfikowane, oryginalne pliki do pamięci i dopiero w tym miejscu dokona magii znanych z patchów noCD, żeby zachować pełnię legalności.
@Cezarykl, post #32
FLASHBACK version 1.0 (22/3/19) Polish
---------------------------------------------
Polish version by:
HusarDPL (texts)
norbi (polish font)
tauri5 (alpha release)
Contact: ***
Flashback (1992)(U.S. Gold)(Pl)[cr Interpol](Disk 1 of 4)[tr TheCompanyPL].adf
Flashback (1992)(U.S. Gold)(Pl)[cr Interpol](Disk 2 of 4)[tr TheCompanyPL].adf
Flashback (1992)(U.S. Gold)(Pl)[cr Interpol](Disk 3 of 4)[tr TheCompanyPL].adf
Flashback (1992)(U.S. Gold)(Pl)[cr Interpol](Disk 4 of 4)[tr TheCompanyPL].adf
+ wersja WHDLoad
@sVC6MWEk, post #33
@AmiClassic, post #34
; WHDLoad Alpha 0.1
copy oryginalna_gra ram:
ram:
run game.slave
endcli
MOVE.L #$4e714e71,$10054
MOVE.W #$ffff,$10104
MOVE.B #$01,$10800
@teh_KaiN, post #18
Tak jak nóż można wykorzystać do krojenia chleba albo kogoś innego, tak WHDLoad pozwala na zachowania legalne lub nie. To jest tylko narzędzie, którego charakter wykorzystywania zależy od użytkownika. Nie żeby to rozumowanie obchodziło wydawców gier jak robili krucjaty wobec stron typu GameCopyWorld zamieszczających właśnie cracki/patchery jako narzędzia do uruchamiania własnych backupów. ;)
Nie zmienia to faktu że w naszym środowisku, zakładając że ktoś jedzie w pełni legalnie, to jednak na porządku dziennym jest korzystanie z kopii bo oryginalne dyski jak dzisiaj nie posiadają błędów, tak jutro już mogą posiadać. Siłą rzeczy jesteśmy zatem skazani na cracki i patche, albo na nie-granie.
@sVC6MWEk, post #37
@teh_KaiN, post #38
@amikoksu, post #39
@Hexmage960, post #42
@selur, post #43
A prawda jest taka, ze 90% amigowcow posiada 90% piratow i nic juz tego nie zmieni, bo 99% firm amigowych juz NIE ISTNIEJE. A wiec przejmowanie sie piractwem starego softu, to jakas choroba psychiczna.
Natomiast wypadalo by NIE PIRACIC nowych produkcji, chociazby po to zeby ich autorzy (ci ktorzy jeszcze sie ostali) nie wypieli sie na to dziwaczne srodowisko d.... ok, racja
@sVC6MWEk, post #10
może wreszcie byście odpuścili TheCompany, a ewentualne sprawy o legalność zostawili zainteresowanym stronom?
@grxmrx, post #47
@grxmrx, post #47
Czy linki do stron TC powinny być wycinane?
@Hexmage960, post #45
Ja jestem miłośnikiem oryginalnych wersji gier. Za dziecka miałem piraty, bo to jedyne co można było w Polsce dostać przed 1994. Teraz dostęp do oryginałów NOS jest całkiem dobry.
(...)
Niektóre firmy istnieją, a autorzy - żyją, albo mają potomków, którzy przejęli prawa.
(...)
Wielu Amigowców ma oryginały. Wiem, że jesteś cyniczny i nie przejmujesz się pewnymi wartościami i cnotami. Zdobyć oryginał jest trudno, bo trzeba wysupłać 50 PLN.
@RoniWorlds, post #48
@amikoksu, post #52
@RoniWorlds, post #48
A na stronie PPA no wiesz trzeba pozory trzymać że ja to tylko albo większość oryginałów posiadam a w domu nikt mi nie zabroni
@Norbert, post #50
Hexmage960, ile z tych 50zl jakie przeznaczyłeś na zakup oryginału zostało przekazane dla wydawcy/twórców?
@Solo Kazuki, post #49
@Hexmage960, post #56
@Norbert, post #58
Kupując samochód z drugiej ręki nie wspieram producenta.