@Koyot1222,
post #42
Dzięki Koyot za podesłanie tej grafiki. Wygląda świetnie!
Te klucze akurat pasują, tylko że to nie są przedmioty tylko pola dla skrzyń, dzięki którym można odblokować bramy o danym kluczu.
Moja gra już teraz obsłuży taką skórkę. Wystarczy zmienić plik IFF ILBM w katalogu Data1.
Należy tylko pamiętać, że kolor tekstu wyświetlany przez grę jest ustawiony na sztywno (nie szuka koloru RGB w palecie).
Przygotowałem 15 poziomów. Zawiera 10 poziomów łatwych (Easy) i 5 poziomów trudniejszych (Tricky). Stopień trudności rośnie powoli, acz systematycznie.
Na poziomie łatwym rośnie liczba skrzyń i komplikacja (układamy od jednej do 10 skrzyń).
Tutaj link do archiwum z grą w wersji 1.9c: Wymaga Amigi z OS 3.0+.
https://coreprogramming.pl/Magazyn/Nowe/Magazyn1.9c.lha
Mam mało czasu teraz (od 3 października), ale w wolnej chwili rozwijam. Te 15 poziomów wymaga drobnego retuszu, no i trzeba przygotować drugą paczkę.
Chciałbym by gra też służyła jako baza do wszelakiego rodzaju modyfikacji (tzw. Modów) - dzięki czemu będzie można później budować podobne do niej gry, korzystające z jej silnika.
Chciałbym, by gra udostępniała funkcje Amiga OS dostępu do silnika.
Mam nadzieję, że poziomy się spodobają. Pozostałe poziomy 16-20 oraz 21-30 będą trudniejsze - ale wymagają też większego przemyślenia podczas projektowania.