@Don_Adan, post #2
Nie wiem, ale gra ma wyjsc niedlugo, bo w listopadzie. Co do grafiki to widze, ze niektorzy nie sa ciagle w stanie pojac ze w 95% procentach przypadkow na Amidze koder/programista to nie jest dobry grafik. A grafik to nie jest dobry koder/programista. Dlatego graficy robia gry z pomoca Scorpion Engine czy Red Pill. A koderzy/programisci rypia oryginalna grafike do swoich wersji gier. A jak juz dobry grafik z dobrym programista/koderem sie dogadaja, to taka gra moze powstawac przez wiele lat. Z tych tytulow, ktore kojarze to jeden powstaje 8 lat i konca jeszcze nie ma. Wiec 3 lata Hexa i jego Magazyn-u nie jest wcale takim zlym wynikiem.
@Azakiel, post #3
@Azakiel, post #3
bo mi sie nawet nie zwróci koszt kawy którą wypił podczas pracy
@djpiotrs, post #5
@Azakiel, post #6
@charliefrown, post #7
@charliefrown, post #7
coś w tym jest, Amigowcy lekką reką potrafią wydać równowartość 500 EUR na kartę turbo i niewiele mniej na procesor 060
Z tego co obserwuje w świecie 8bit, ładne wydania nowych gier na kartridżach do C64, Atari XL/XE rozchodzą się jak ciepłe bułeczki, ale zauważcie, że tam nie ma takiego fetyszu megaherców, hardware w sumie nie zmienia się, nie licząc akcesoriów typu pamięć masowa.
@Azakiel, post #6
wystarczy spojrzec np ile osób wspiera jeden z bardziej znanych ostatnio projektów
https://www.patreon.com/Grind_Amiga
@readwrite, post #15
@Azakiel, post #3
pozatym w wielu przypadkach dobry grafik lub dobry programista w ogole nie bedzie zainteresowany udziałem w takim projekcie bo mi sie nawet nie zwróci koszt kawy którą wypił podczas pracy nad grafiką/kodem w wersji na Amige nie mówiąc juz o zarobku (mówie o duzych projektach a nie grze z jednym ekranem), oczywiscie są wyjątki czyli utalentowani ludzie z doswiadczeniem którzy mają na tyle wolnego czasu i zapałi byc cos zrobic dla Amigowej społecznosci (ale takich jest bardzo bardzo bardzo mało)
@Jacques, post #8
@mailman, post #17
Nie porównujmy realiów rynkowych z hobbystycznym aspektem tworzenia gier na prawie wymarłą platformę
gdzie ewentualnie można coś dorobić
@Azakiel, post #20
jakos platforma C64 ma sie w moim odczuciu lepiej mimo wiekszych ograniczen sprzetowych
@karolb, post #22
@mailman, post #17
Jeżeli grafik czy koder chcą tworzyć amigowe gry licząc "na zwrot kosztów kawy", to niech szukają szczęścia w innym miejscu.
@flops, post #25
@Don_Adan, post #2
A jak juz dobry grafik z dobrym programista/koderem sie dogadaja, to taka gra moze powstawac przez wiele lat. Z tych tytulow, ktore kojarze to jeden powstaje 8 lat i konca jeszcze nie ma. Wiec 3 lata Hexa i jego Magazyn-u nie jest wcale takim zlym wynikiem.
@Hexmage960, post #27
@mailman, post #26