[#34]
Re: [Demko] To nie jest kolejny space shooter...
@radekcz,
post #33
Uzywam kompilatora gcc 6 od Bebbo.
Na Windowsie odpalam wbudowanego tam linuxa i z niego ściągam ten kompilator. Na windowsie jako edytor korzystam z VisualCode on potrafi działać właśnie z tym wbudowanym linuxem. Kompiluje sobie program do danego katalogu. W winUAE mam podpięty ten katalog jako volumin w systemie 3.x. kompiluje i uruchamiam od razu ten program w winuae.
Do grafiki i zarządzania paletą kolorów uzywam aesprite fajny program. Grafikę 3d robie w 3ds max, zbrush (asteroidy), tło kosmosu w zrobiłem w after effect. Korzystam tez z Photoshopa i infranview bo one mają dobre algorytmy redukcji kolorów.
Zrobiłem tez swoje narzędzia (pod windowsem) bo korzystam ze swoich dwóch rodzajów sprajtow. I stworzone obrazki muszę przekonwertowac na te swoje formaty
Źródeł na razie nie udostępniam bo jeszcze chcialbym nad tym popracować. Ale potem pewnie udostępnię.
Ostatnia aktualizacja: 17.07.2025 11:16:17 przez mateusz_s