[#1] Potrzeby na amigowym rynku gier
Pytanie 1: Czy istnieją obecnie jakieś firmy piszące gry dla naszej Przyjaciółki? Jeśli tak to podajcie ich nazwy.

Pytanie 2: W jakim gatunku preferujecie by była napisana kolejna gra.

Pytanie 3: Czy chcecie utworzyć jakąś Amigową firmę piszącą gry dużej jakości (pytanie dla koderów, muzyków i grafików). Ja jako koder + grafik jestem do dyspozycji.

Pytanie 4: Czy jakieś projekty są w fazie tworzenia (na przykład Napalm 2, Scions itp.)

Jeśli chodzi o moją preferencję to chciałbym strategię czasu rzeczywistego - klon Dune 2 - mam do dyspozycji wszelkie dane jak duże obrazy, animacje oraz małe jednostki, pociski oraz grafikę map.

Ostatnia modyfikacja: 29.08.07 20:07
[#2] Re: Potrzeby na amigowym rynku gier

@Minniat, post #1

a mi marzy sie stworzenie nawet ma moja CD32 wyscigow, albo strzelaniny w starym stylu, albo platformera. Szkoda ze jestem tylko z zawodu grafikiem :/ mam mnostwo rysunkow, skanowanie, inne nie, zajmuje sie tez animacja...

coz, jak by ktos mnie szukal: http://portfolia.artserwis.pl/A4813X13574

[#3] Re: Potrzeby na amigowym rynku gier

@Minniat, post #1

1. RuneSoft i ATCTCP
2. Wyścigi 3d bo tego brak amidze i moze coś a'la Worms
3. Nie zarobisz kasy a projekt sie udupi, o wiele lepiej robic porty wartosciowych gier
4. W trakcie tworzenia są projekty RuneSoftu

jakiekolwiek masz chęci pamiętaj ze obecnie, żadna gra poniżej 640x480 RTG 256 kolorów się nie przyjmie czyli wymagany jest
a) procek > 040
b) karta graficzna

Pamiętaj też, żeby pisać grę trzeba mieć sprzęt odpowiadający prędkosciowo temu co używa większość czyli żadne 030 + aga nie wchodzi w rachube.

DODANE PÓŹNIEJ:

chwilę się zastanowilem i zmienilem zdanie.
Są 3 rodzaje gier nie wymagające supermocnych sprzętów, realne do zrobienia w skonczonym czasie w które bym chcial zagrać:
-- pinbal
-- wyscigi a'la Lotus
-- strzelanka a'la Chaos Engine

(oczywiscie grafika RTG wymagana ale i tych wypadkach wersja Lores i Hires to nie problem)