[#31] Re: MiniQ twój ruch :-)

@MinisterQ, post #29

Czy pan MiniQuasimodo (hihi) woli pracować pod presją czy w spokoju natury bitowych cyferblatów funkcyjnych?

[#32] Re: MiniQ twój ruch :-)

@BagoZonde, post #31

Ja wam dam Quasimodo ;)
Jaką presją? ;) Gdzie ona, bo jej nie widzę, jak babcię (nie)kocham... ;)

[#33] Re: MiniQ twój ruch :-)

@MinisterQ, post #32

Presja WIELKIEJ kasiury
[#34] Re: MiniQ twój ruch :-)

@MinisterQ, post #32

Presja.. ech, no dobra :P czekam więc na wieści a materiałów source'owych nie znalazłem do AB3dII.

Pytanie swe rozszerzę ogólnikowo: Pan MiniQoolAsIce (nie mogę się powstrzymać, tak lepiej?? :P) pod presją jakąkolwiek pracować lubi, potrzebuje? Bo jakby co to służymy pomocą ale proszę nas potem w owe creditsy wpisać :}.

Do ficzersów proponuję dodać SAVE FROZEN i LOAD FROZEN do zapisu stanu gry w danym momencie, czyli trzeba by zwrócić uwagę na takie rzeczy jak:

-HP
-AMMO
-ALIENSI
-POŁOŻENIE
-"ZAMKNIONE" DRZWI
-KARTY PASS
-plus to co jeszcze się tam kryje
Chyba trudne zadanie do wykonania, ale opcja fajna chyba. Kto będzie chciał, to przejdzie sobie bez, ja bym skorzystał :)..

P.S. Arbuz ma rację, taka presja potrzebna jest do ewolucji!!



Ostatnia modyfikacja: 05.05.08 19:59
[#35] Re: MiniQ twój ruch :-)

@BagoZonde, post #34

no z tym sejwowaniem to moze i by sie dalo przejsc bez rasowania sejwow ok, racja

[#36] Re: AB3D2 TKG-patch waszych marzen:)

@Arbuz, post #7

Eee? A w czym problem? No, chyba że ktoś chce podłączyć "joystick z Amigi"...

[#37] Re: AB3D2 TKG-patch waszych marzen:)

@Solo Kazuki, post #36

Właśnie joy z Amigi miałem na myśli. Ale i tak widzę, MiniQ troszkę zapomniał o porcie i poprawkach AB3D2
[#38] Re: AB3D2 TKG-patch waszych marzen:)

@Arbuz, post #37

Wedle przyslowia "jak sie nie ma co sie lubi..." postanowilem odpalic sobie na pegu
AB3DII z patchem TKG-RTG no i niby da sie pograc ale niezadlugo - zwiechy.
Odpalalem w trybie 320x256 ze standardowa rtgmaster i z mosowa wersja.

Jak sie spisuje u Was patch TKG-RTG ?
[#39] Re: AB3D2 TKG-patch waszych marzen:)

@Fazior, post #1

Nie mam marzeń dotyczących AB3D2. Marzę o tym, aby ktoś kiedyś zrobił AB3D (jedynkę) w wersji "deluxe", tak jak poprawiono niegdyś Glooma. To samo co jest, tylko w normalnych rozdzielczościach, z supportem dla kart GFX.
[#40] Re: AB3D2 TKG-patch waszych marzen:)

@Daclaw, post #39

Dokladnie tego samego bym chcial co Daclaw!Ab3d deluxe lub chociaz remake na pc!

[#41] Re: AB3D2 TKG-patch waszych marzen:)

@deejayremix, post #40

Ha, jest tylko jedno ale, source jest tylko do aliena 2:). Wiec nie ma co dywagowac nad jedynka. Bracia w patchu, mam taka koncepcje, moze by zrobic patch bounty na ppa, co Wy na to:)?

[#42] Re: AB3D2 TKG-patch waszych marzen:)

@Fazior, post #41

Za jednym z forów.

"The Amiga Format cover CD that had the TKG source code also had some sort of source to the first AB3D. I'm not sure if it was the complete game or not, but I eventually managed to assemble it into a working exe. I started making it more OS friendly and use rtgmaster.library for screen access, getting as far as having a tiny 100x100(ish) 1x1 pixel screen in the top left corner that sort of half looked like what it was supposed to ... if you squinted at ... it in the correct light. Had a good speed as well on my 060-50 A1200."

Działało to w 1x1 ale niedokończone.

"This is the Devpac source to my aborted AB3D-RTG project, based on
the AB3D source found on the Amiga Format cover CD containing the
TKG source (number 11 IIRC). I'm not 100% sure this will make the full
AB3D game but theres definitely a chance!"

Po jakimś czasie dał kod do tego, ale linki już wygasły.
[#43] Re: AB3D2 TKG-patch waszych marzen:)

@SPECT, post #42

A ja mam pomysł z innej beczki: (dla fanów edytorów do gier) Zauważcie, że gra Alien Breed 3D II jest w pełni modyfikowalna. Można tworzyć nowe mapy, bronie, przeciwników i inne rzeczy. Fajnie gdyby ktoś o dużym zapale zrobił tzw. mod do AB3D II, np. stworzyłby całkiem nowe mapy, dodał bronie np. minigun.

Kolekcja narzędzi do tworzenia modów do tej gry jest załączona z grą wraz z instrukcją. Ja polecam też program, autorstwa trzeciej osoby, który zawiera w sobie wszystkie narzędzia - tego programu poszukajcie na Aminecie.

Zadanie grzebania w kodzie źródłowym gry jest dużo trudniejsze, ja polecam wykorzystanie obecnego engine'u i tworzenie własnych modyfikacji gry. Jest to naprawdę fajna choć trudna zabawa i przynosi wiele satysfakcji. Sam jeszcze nie bawiłem się na poważnie edycją TKG.

[#44] Re: AB3D2 TKG-patch waszych marzen:)

@Minniat, post #43

MiniQ :) Tutaj znajduje sie brakujacy w archiwum source'a AB3DII < ProRunner.S >

http://www.scene.org/dir.php?dir=%2Fmirrors%2Famigascne%2FSceneSources%2FAmiga-music-protectors/

Pojecia nie mam która wersja jest odpowiednia, ani jak to sie ma do AHI [pewnie nijak] ale moze sie przyda.

Minniat :) pomysl dobry ale najpierw musimy miec engine TKG na Morphos.

Idea PATCH'a !!
[#45] Re: AB3D2 TKG-patch waszych marzen:)

@Minniat, post #43

Kiedyś robiłem moda aby udawał AB3D. W kodzie źródłowym do TKG było sporo grafik, chociaż brakowało chyba kilku tekstur i tych na podłogi. Potwory były wszystkie, a bronie zmodyfikowane z TKG.

1 czyli pistolet to blaster z TKG z amunicją do assault rifle.
2 shotgun to shotgun, po staremu. ;)
3 blaster to plasma gun z amunicją do blastera.
4 granade launcher jak w jedynce
5 rocket launcher tak samo

Nie modyfikowałem tylko palety, i czasem w grze kolory nie zgadzały się z oryginałem. Bym musiał poszukać tego pliku lnk z ustawieniami i paru mapek, ale nie wiem czy to jeszcze mam.

Dobijał tylko brak ograniczenia zdrowia i amunicji, no i może przycisk na ścianie w 3d, który nie pasował za bardzo. ;)



Ostatnia modyfikacja: 12.06.2008 19:42:08
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem