[#1]
Amiga ECS i Gry wykorzystujace wiecej niz 1 MB RAM
Hej !
od jakiegos czasu jestem posiadaczem pierwszej swojej A500 (Pierwsza Amiga byla A600 za ciezkie pieniadze w 1992 r)
rozbudowalem owa A500 o 2 MB CHIP (modul denis ECS) i 8 MB FAST RAM oraz Dysk 2 GB IDE (MEga RAM HD) ..
chcialbym sporzadzic liste gier / dem wykorzystujaca tak wypasiona piecsetke...ta lista pozwoli ocenic czy warto rozszerzac A500
Zaczynamy
1.The Settlers
(wykorzstuje CHIP 1 MB i FAST 1.3 MB - muzyka dodatkowe efekty dzwiekowe ,wszystkie mapy w fast ramie)
2.Walker
(Wykorzystuje CHIP 1 MB , FAST 0.5 MB) - dodatkowo mowa w trakcie gry
3.Seek & Destroy
(wykorzystuje CHIP 1 MB , FAST 1 MB) - dodatkowo mowa w trakcie gry i efekty dzwiekowe
4.Mortal Kombat
(Wykorzystuje CHIP 512 kb ,FAST 1 MB) - wszystkie dane wgrywa raz ,mniejsza zaglerga
5.Mortal Kombat II
(Wykorzystuje CHIP 1 MB , FAST 4 MB) - dodatkowe efekty dzwiekowe,muzyka,mowa,wszystkie dane wgrane raz trzyma w Ramie)
6.Super Frog
(Wykorzystuje CHIP 512 KB , Fast 1 MB - Pierwszy dysk od razu wgrywa do RAMu ,losowanie,etap I ,menu)
7.Brian The Lion
(Wyorzystuje CHIP 512 KB ,Fast 1 MB - Wczytuje dane do RAMu ,zmniejsza zaglerke
8.Lion heart
(Wykorzystuje CHIP 512 KB , FAST 1 MB - Wszystkie wczytane dane raz trzyma w RAMie)
9.Project X SE
(wykorzystuje CHIP 512 ,FAST 1 MB - pamieta Menu,i Highscore)
10.Hired Guns
(wykorzystuje CHIP 1.5 MB , FAST 1 MB - pamieta dane ,wiecej efektow dziwiekowych)
11.Wasted Dreams
(wykorzystuje CHIP 2 MB , FAST 2 MB - pamieta dane ,wiecej efektow dziwiekowych,zwieksza predkosc gry)
12.Final Odyssey
(wykorzystuje CHIP 1 MB , FAST 4MB - pamieta dane ,wiecej efektow dziwiekowych,zwieksza predkosc gry)
Ostatnia modyfikacja: 07.10.2008 13:18:58