[#244]
Re: Shadow of the Beast [PS4 remake]
@michalmarek77,
post #243
Osobiście nie neguję tego, że jest "przemiodna", możliwe, że tak jest - nie grałem. Tylko ile zostało z oryginału? Kiedyś wyróżniała się na tle innych, a teraz? Nie ma klimatu. Wspomniany tutaj nowy Broken Sword wyróżnia się jak najbardziej na tle konkurencji, przynajmniej wizualnie. Speedball jest nietypowy już ze względu na sam pomysł rozgrywki, a nowy Flashback? Grafika moim zdaniem jest w miarę ok, ale animacja średnia. W oryginale to był wielki atut - animacja. Intro jest niby w stylu starego, ale tylko w treści, klimat jest zupełnie inny. Moim zdaniem albo trzeba lekko podrasować oryginał, albo włożyć dużo pracy, aby remake mógł w jakimkolwiek stopniu mógł być porównywany do klasyka pod względem innowacyjności, zastosowania nowych technik itd. I tu tego zabrakło. Już więcej klimatu mają nowe produkcje jak np. World of Goo czy Limbo.
Ostatnia aktualizacja: 23.08.2013 13:46:00 przez Tom3k