@Klub Amigi RNS, post #1
@Koyot1222, post #2
Bardziej sklanial bym sie do inicjatywy jakiego prostego bounty na zorganizowanie konkursu na cykliczne tworzenie prostych gier.
@rzookol, post #6
@recedent, post #9
@Koyot1222, post #2
@stefkos, post #13
Co jak co ale lepiej by Minnat napisal gierke niz robil jakies silniki, ktorych i tak nikt nie wykorzysta.
@Klub Amigi RNS, post #14
@stefkos, post #16
Mozesz napisac i w assemblerze ale jak nie wiesz jak jest optymalnie to kompilator (C,java, cokolwiek)i tak Cie pokona.
(...)mozna wiele zrobic, mozna by nauczyc ludzi SDL'a mysle ze lepszy bylby skutek.
Pisza bo moze cos takiego robili i wiedza czym to pachnie?
@rzookol, post #18
@Klub Amigi RNS, post #19
@michalmarek77, post #20
@Klub Amigi RNS, post #1
@Klub Amigi RNS, post #21
@Klub Amigi RNS, post #1
@asman, post #22
1) Jaki najsłabszy model będzie wspierany i czy będzie wspierana goła A500 z 0.5 MB CHIP i kick 1.3 ?
3) Czy jest możliwe by część gier ( jakaś kategoria gier ) chodziła na słabszym sprzęcie ?
4) Czy trzeba będzie pisać osobne wersje gier dla słabszych wersji sprzętu ( przy problemie niedostatku pamięci ) ?
5) W jaki sposób będzie rozwiązana sprawa grafiki na różnym sprzęcie - czy wystarczy ulepszona grafika bez zmiany kodu ?
6) Czy grafika będzie automatycznie redukowana dla słabszych sprzętów by zyskać prędkość.
7) Tak samo z muzyką - czy będzie lepsza jak ktoś ma kartę muzyczną ?
8. Co z różnymi typami procesorów - czy engine sam dobierze odpowiednie funkcję i w jaki sposób będzie to realizowane ?
9) Co z użytkownikami klasyków, którzy mają FAST i dla nich lepsze byłoby użycie procesora zamiast blittera, czy będzie to brane pod uwagę i w jaki sposób to będzie zrealizowane ?
10) Jak dobrze zrozumiałem to będzie kilka wersji gameX by optymalnie działać na sprzęcie użytkownika, tak ?
@MDW, post #26