@recedent, post #1
@Hexmage960, post #2
@aszu, post #6
Mianowicie, jak wyświetlić obrazek na ekranie, tak żeby zajmował on cały ekran i nie było widać belki?
I czy można na innym layerze takiego ekranu wyświetlić spirite'a? Czy może lepiej byłoby otworzyć ekran, na nim okno i dopiero potem cokolwiek wyświetlać?
@Hexmage960, post #7
@aszu, post #8
A co do tego co miałem na myśli, to raczej chodziło mi nie o wspomnianą grę Colonization, lecz raczej prosta platformówkę, gdzie obrazek jest ustawniony jako tło, a po planszy porusza się jakiś sprajt.
@Hexmage960, post #9
@Hexmage960, post #9
@MorphOS_pl, post #13
@teh_KaiN, post #12
@asman, post #16
Kod według mnie jest lepiej czytelny jeśli używasz jednego języka, a tu widzę że zmienne są po angielsku a nazwy funckji po polsku. Ja bym wszystko dał po angielsku (mimo że nie znam go tak dobrze jakbym chciał ). Trzymałbym się jednego języka.
Przydałay się chociażby zdawkowa informacja co dana funckja ma robić, na pewno wielu osobom by to się przydało i zaoszczędziło czasu, bo nie wszyscy zaraz będą zadawać pytania, będą woleli siedzieć i rozwiązywać zagadki.
@Hexmage960, post #18
Spolszczeń jest o wiele więcej. Np. zmienna "uchwyt", "wlasnosc", "nazwa". Nawet spolszczyłem NULL - WSK_ZERO (zerowy wskaźnik) i stałe - BLAD, BEZ_BLEDOW. Generalnie kod jest przeznaczony dla polskiego programisty, więc najpewniej będę trzymać się polskiego (zarówno w identyfikatorach i komentarzach), ale jeszcze się zobaczy.
@teh_KaiN, post #17
@Hexmage960, post #23
@Hexmage960, post #24
@cholok, post #25